pxK Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har nå en 226BW og har alltids noen venner over og glor på skjermen eller besøk av barna til noen kompiser. Nå har det begynt å bli fingeravtrykk på selve skjermen og merker det litt vis det er lyst i rommet. Så jeg lurte på om det er noe mulighet å fjerne disse merkene? Har prøvd med en lunken svamp på en tidligere lcd skjerm med det ble bare verre. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den første som vises i linken der har jeg sett på den lokale spaceworld og videosjappa til 99,50. Helt grei løsning den. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Heisann! Eg har brukt denne, å den fungere utmerket. Mvh Aykon Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Heisann! Eg har brukt denne, å den fungere utmerket. Mvh Aykon jeg syntes det sto noe i linken ovenfor denne at man ikke skulle spraye noe direkte på skjermen. de fleste sprayer på skjerme og så tørker de av Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har også den fra Elprice og den fungerer utmerket. En liten spray på skjermen og bare sveipe over med den "kluten" som følger med så er skjermen akkurat som ny. Den holder også lenge, har vel hatt min i litt over 2 år no. Lenke til kommentar
Lauv Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Krystall/MrMuscle vinduspuss funker fett Min skjerm har ikke tatt noe skade av det. Sikkert ikke smart å bruke, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå