Gå til innhold

Har noen kjøpt MGO expansion?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Hvis vi snakker ekspansjonspakker DA kan jeg betale.

 

Foreslår jeg at du finner frem ordboka og slår opp de to siste ordene i navnet på produktet vi diskuterer (Gene expansion pack). :)

 

map'ene i map-pakken du referer til er lagd av Quake-comunitiet, her er beskrivelsen fra din egen link; This map pack was created by very talented fans of the Quake 3 Team Arena title, and have been packaged up and offered as a set by id Software.

 

Konami har utviklere i jobb som lager innhold til spillet, ID brukte sannsynligvis bare PKZip for å lage den map-packen. :)

Naturligvis så fortjener Konami mere penger for sin innsats. :)

 

Selv om de har brukt ordet betyr det ikke at det er det.

Dette er fem brett og ett skin.

 

Den gjør ingenting for å ekspandere selve spillet i seg selv. Det er nøyaktig det samme spillet, bare mulig på nye brett.

 

Hvis vi går etter din forståelse så kan du kalle alle map packs for expansionpacks istedet. Der utviklerne i en lang stund har satt inn alle krefter for å lage et nytt spill oppå det gamle, som Burning Crusade eller Rise of Zilart, da kaller jeg det expansion.

 

Nå har forklart dette så godt jeg kan og ser ingen grunn til å kverrulere med deg mer. Den dagen jeg betaler for fem lussne maps til et skytespill er den dagen helvete fryser over og griser flyr.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS! Edit'a meldingen min samtidig som du svarte meg..

Så du misset ett par poeng.

 

Gene Expansion features:

 

- three new maps, titled Coppertown Conflict, Tomb of Tubes, and Virtuous Vista

- two new playable characters (Meryl and Johnny), each with their own special abilities.

- a new game mode called "Survival"

- and a new reward system.

The reward system will award players points for playing the new game mode which they can exchange for items to customise their character in the new Reward Shop.

- Players are also able to create female characters.

 

- Also, the skills feature has two new additions: "Box Move" which allows the character to move faster while hiding in a box, and "Quick Recovery" that increases the speed at which the character can help teammates recover from being knocked out. These two extra skills are not reserved for players with the Gene expansion, as they were installed for non-Gene users as well.

 

Rize of the Zilart kostet forøvrig anbefalt 49.99$ når det var nytt, altså ca. 5 ganger mere enn Konami ønsker for sin expansion pack.

I tilleg måtte du ut med 12,95 hver måned, og 1$ per karakter.

Ifølge IGN (http://games.ign.com/articles/456/456961p1.html)

 

og Burning Crusade ligger på 30$ idag, i tillegg til kostnadene ved å spille WoW.

 

Disse har ihvertfall ikke modeller ejg ønsker MGO skal følge.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Her prøver vi og få exp til og funke, men det funker ikke og kjøpe det, får en stygg error om at det ikke kan verifiseres :angry:

Jeg hadde litt stress angående å kjøpe exp pack,men då var jo det overkjør med folk som skulle ha det..Jeg husker at jeg måtte bruker autoformer i google for å skrive inn alle detaljene som visa og adresse osv,det ble ikke godkjent med det første ,men etter ett par forsøk så gikk det, SJEKK OM ALT STEMMER,prøv å gjøre d på ps3 browseren og pcen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...