Exerqtor Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ordentlig dårlig kvalitet på musikk osv som jeg spiller på den nye pc'n min.. Det snakk om skikkelig hul å omtrent falsk lyd. Noen som vet hva det her kan være? Lenke til kommentar
s0und Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ordentlig dårlig kvalitet på musikk osv som jeg spiller på den nye pc'n min.. Det snakk om skikkelig hul å omtrent falsk lyd. Noen som vet hva det her kan være? Sjekk effektene som du kan legge på om du bruker det innebygde lydkortet på HK'et. Tror det er noe realtek greier, men husker ikke helt. Lenke til kommentar
Exerqtor Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Har ordentlig dårlig kvalitet på musikk osv som jeg spiller på den nye pc'n min.. Det snakk om skikkelig hul å omtrent falsk lyd. Noen som vet hva det her kan være? Sjekk effektene som du kan legge på om du bruker det innebygde lydkortet på HK'et. Tror det er noe realtek greier, men husker ikke helt. Jeg bruker det innebygde som er i HK'et ja, og det er er realtek.. Men dem effektene som er der er jo totalt ubruklike, vist enn ikke har hatt dårlig lyd før enn har prøvd noen av dem så er det garrantert å få det etterpå iallfall.. hehe.. Det beste jeg har fått til hittil er å ikke kjøre noen effekter på realteken, heller ikke gjøre noe med EQ'n.. Men bare stille på EQ'n på winamp.. Men det er fortsatt helt patetisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå