ELWiss Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Heisann! Lurer på om jeg skal kjøpe meg et IXUS V3 kamera, men er ikke helt sikker enda. Noen som har erfaringer med det? Evt forslag til andre kameraer, hvis dere synes det er dårlig? mvh ELWiss Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Noen som har erfaringer med det? Evt forslag til andre kameraer, hvis dere synes det er dårlig? Kan jo nevne at jeg solgte mitt etter 2mnd p.g.a jeg ikke var fornøyd. Jeg kjøpte egentlig feil kamera for mitt behov. Jeg kjøpte G3 istedet. Noe av det verste med V3'en(og andre kamera i den størrelsen) er at blitsen er lokalisert for nær linsa. Dette gjør kameraet til en rød-øye generator. Fiksing av røde øyne gidder jeg ikke bruke tid på. Den lager gode bilder utendørs og har bra video(640pkt). Hvis du vil unngå røde øyer bør du kjøpe et kamera hvor senteravstanden mellom blits og linse er 55mm(50mm på G3). Jeg får kun sjelden røde øyne med G3'en Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis du har tenkt å la bildene ta veien via en PC/Mac, er ikke røde øyne noe problem. En bruker jo gjerne litt tid på å gå igjennom bildene og slette de en ikke ønsker å ta vare på. Fjerning av evt. røde øyne tar ca. 2 sek ekstra. 8) Du finner forøvrig 7 erfaringer under prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå