Opelduude Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en billigskriver til skolestarten. Har sett på canon. Vil ha multifunksjon. Skrivern skal brukes mest til skolearbeid, men kommer nok til å bli brukt til andre ting også. Har sett på denne: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=MP140 Noen erfaringer med den. Tar gjerne i mot andre forslag til andre skrivere. Maxpris er 800 kr. Edit: Følger det med blekkpatroner når jeg kjøper ny skriver, eller må jeg kjøpe det utenom? Endret 31. juli 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Til skolearbeid er den mer enn bra nok. Jeg ville ikke kjøpt den til å printe ut bildene om jeg var fotograf, men til skolearbeid og generelt bruksområde er den godkjent. Annet alternativ er HP Deskjet F2180, som selges for 498 hos Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Til skolearbeid er den mer enn bra nok. Jeg ville ikke kjøpt den til å printe ut bildene om jeg var fotograf, men til skolearbeid og generelt bruksområde er den godkjent.Annet alternativ er HP Deskjet F2180, som selges for 498 hos Clas Ohlson. Takker for svar, skal ta en tur rundt omkring på forskjellige butikker i morgen. Men lurer på om det følger med alle nødvendige blekkpatroner når jeg kjøper ny skriver? For hvis jeg kjøper en skriver til 500 kr. så kommer også blekkpatroner til minst 300 kr i tillegg. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Men lurer på om det følger med alle nødvendige blekkpatroner når jeg kjøper ny skriver? Må være noen som kan svare på det? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, det følger vanligvis med blekkpatroner. Kjøpte HP Deskjet F2180 (som Svenni212000 nevnte) hos Clas Ohlson i fjor sommer. Den fulgte det med patroner på, de varte faktisk ganske lenge. Jeg liker den faktisk, den printer kjappt og scanner i forholdsvis god kvalitet. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Kjøpte canon pixma mp 140 for 299 expert Så får vi se hvordan den er. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvor fikk du kjøpt den til 299?? Står jo 399 på linken? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kjøpte Canon MP140 på Expert til 199,- i dag Slo deg, mr Gryterett! HA! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hvor fikk du kjøpt den til 299?? Står jo 399 på linken? Ja, men kjøpte i butikk og det var tilbud på skriveren der ^^ Kjøpte Canon MP140 på Expert til 199,- i dag Slo deg, mr Gryterett! HA! Hvordan fikk du den så billig da? :o Urettferdig Lenke til kommentar
khvm Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor fikk du kjøpt den til 299?? Står jo 399 på linken? Ja, men kjøpte i butikk og det var tilbud på skriveren der ^^ Kjøpte Canon MP140 på Expert til 199,- i dag Slo deg, mr Gryterett! HA! Hvordan fikk du den så billig da? :o Urettferdig Snakket meg til prisen Luringer er gjerrige Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan vi få en vurdering av produkten? Lenke til kommentar
Mandy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg kjøpte denne skriveren i butikken til 199 også, fikk ikke med fargeblekk og svart blekket får jeg ikke til å montere, har prøvd i flere timer uten hell. Er det noen av dere andre som har kjøpt som sliter med det samme? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg kjøpte denne skriveren i butikken til 199 også, fikk ikke med fargeblekk og svart blekket får jeg ikke til å montere, har prøvd i flere timer uten hell. Er det noen av dere andre som har kjøpt som sliter med det samme? Hahaha, slet med det i ca 5 minutters tid, men så fikset jeg det. Du mangler tydeligvis et par hjerneceller Lykke til! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Følger ofte ikke med fargeblekk på billigprintere. Kjent triks. Synd at man ikke bruker 800 når man har budsjett på 800,- - man får en bedre printer som i tillegg er latterlig mye billigere i drift . Lenke til kommentar
Metino Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Følger ofte ikke med fargeblekk på billigprintere. Kjent triks. Synd at man ikke bruker 800 når man har budsjett på 800,- - man får en bedre printer som i tillegg er latterlig mye billigere i drift . Da er jeg nysgjerrig, hvordan skriver får jeg kjøpt på elkjøp, ekspert osv for 800,-? Jeg er på jakt etter en skriver til den prisen, helst laser som skal brukes til å skrive ut stort sett bare tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå