The Ghost Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har fra før av en LG 24" skjerm og har vendt meg for gogt til den så den begynner å bli litt "liten", tenkte å utvide skjermstørelsen ved å kjøpe meg 2stk ASUS VW198T og sette på høykant på hver sin side av 24 tommer'n Siden VW198T (19") har en oppløsning på 1680x1050 så blir bilde 1680pixler høy selv om bilde fysisk ikke blir høyere enn 24" skjermens pixel høyde på 1200pixler. Vil det bli mulig å stille inn spill til å ta disse oppløsningene ? Vil det se veldig rart ut eller vil det gå greit ? Tenkte å sette det sånn: Edit: Og hvordan setter jeg opp så skjermene registreres som en skjerm sånn at jeg kan spille over alle 3 skjermene ? Endret 31. juli 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Fant ut at jeg dropper det og heller bruker penga på noe mer nyttig noe Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 aaaaah, vel, skal selv kombinere 2 20" 4:3 og en 24" 16:10 til spilling. Skal bli interessant dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå