mviken Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har en Arizona Eagle subwoofer og en Arizona Eagle Mobile Hi-Fi Amplifier og en Sony CDX-MP140 musikk avspiller som skal kobles opp i min 1995 gamle Saab 900, men jeg er fersk og vet ikke hvordan. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Har du kjøpt med kabelpakke der du kjøpte anlegget? I en sånn pakke er alle kabler du trenger, også er det stort sett å montere det sånn som det passer, etter fargekoding og slikt. Det er også en tynn blå ladning i en slik pakke, den skal gå fra "remote" på spilleren, som vanligvis er en blå ledning fra spilleren, til "remote" på forsterker, som er mellom strøminntakene på forsterkeren. Signalkabelen og strømkablene til forsterkerene skal ligge så adskilt som mulig, for å forhindre støy. Spilleren skal kunne plugges i koblingene som den gamle var koblet til, pleier å følge med adapter, hvis det ikke passer rett i. Endret 1. august 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå