Gå til innhold

Hvorfor lagger/hakker spillene på min bærbare PC?

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Acer PC (Acer Aspire 5920G) som er omtrent 4 måneder gammel, og omtrent hvert eneste spill jeg spiller på den, lagger mye eller lite i spillene. Selv om jeg har langt over recommended kravene på PC-spillene, fremkommer det lagging.

Jeg har prøvd å diskdefragmentere, virus-skanninger, diskoppryddinger, patcher til spillene+skjermkortet, "lufte" PCen og i tillegg å skru ned grafikk-innstillingene på low. Alt dette har ikke virket! I spill som Company of Heroes og Fable: Lost Chapter fremkommer det smålagging hele tiden! F.eks lagga det omtrent ingenting i første mission i Company of Heroes, men merkelig nok lagga det veldig mye i oppdrag nummer to...

Dette er mine specs:

Intel Core 2 Duo Processor T7500 (2,2 Ghz)

GeForce 8600M GT TurboCache

2 GB DDR RAM

Hva skal jeg gjøre?

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brujer du Vista? I så fall kan du prøve Vista Anti Lagg http://www.google.no/search?hl=no&rlz=...lag&spell=1

Vista ja, dessverre... Men det virker bare som at det programmet hjelper hvis det lagger på grunnlag av at man har trådløs internett. Har til og med prøvd å deaktivere internett når jeg spiller, og det lagger fortsatt :(

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...