gamerman Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Etter flere kjøp hos netcom har det vist seg at noen telefoner det står operatørlås på er det absolutt ikke tilfellet. Vet noen om tilbudet med Samsung F210 til 1 krone er operatørlås på? Her er tilbudet: https://secure.netcom.shop.moobi.com/index....d/7298/action/1 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ja noen som vet ? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vet ikke, men Elkjøp sin nettbutikk selger F210 uten abonnement og uten operatørlås til under 800 kroner. Det må jo bli lavere totalpris enn NetCom sitt tilbud? -s Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Vet ikke, men Elkjøp sin nettbutikk selger F210 uten abonnement og uten operatørlås til under 800 kroner. Det må jo bli lavere totalpris enn NetCom sitt tilbud? -s Til under 800 kroner? Så at den kostet 995 sist jeg sjekket, og da blir det ca 1100 med frakt. Det jeg tenkte på var å få telefonen av faren min som allerede har bra telefon men skal ha vidreført abonnomentet ^_^ (han sa han ikke trengte den) Men er det gått ned på elkjøp igjen nå da:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå