jeremias Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hello Jeg har planer om å sette opp en boks med FTP og gameserver (Counter-Strike), og ikke stort annet. Mitt spørsmål er da hvilken distribusjon av linux som egner seg best til dette formålet. Hardware for boksen er ennå litt usikkert, men det bli nok mellom 300 og 800 mHz et sted, 64-128mb RAM.. Alle tips mottas med takk. /j Lenke til kommentar
Afool Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Nå er ikke jeg noen ekspert, men det der holder vel ikke til CS server? Lenke til kommentar
perry Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 du trenger 400 mhz minst for å kunne kjøre en 10 players+ cs-server Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Fra diverse cs-server sider: Regn med cirka 50MHz per bruker. Men men, tilbake til spørsmålet: Du kan bruke hvilken som helst distro til dette. Bruk en du er vant til. (Om du er vant til noen). _Personlig_ anbefaller jeg Debian, men Red Hat, Mandrake og SuSE blir ofte anbefalt til "nybegynnere". Men egentlig kan du bruke hva som helst til det formålet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå