CCola Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vel, overskriften lyver litt, men likevel Tollpost sløser! Jeg har bestilt 2 store ting som har blitt fraktet av Tollpost. Første var et TV som tok 10 dagerish før det kom på hovedkontoret her i Nord. Når TV'en først kom, så glemte de å ta den med når de kjørte ut varer, så jeg måtte vente ytterlige 5 dager før jeg fikk det. Nå, ca 4-5 måneder senere, har jeg bestilt komplett-surroundanlegg. Det tok 7 dager før det kom på kontoret, og jeg fikk melding om at jeg måtte ringe for å avtale levering o.l. Det gjorde jeg (samme gjaldt TV'en btw). Levering skulle skje idag. Vel, imorges kl 12 ringte en mann fra Tollpost å sa at de hadde visst glemt anlegget igjen på hovedkontoret. Så, nå må jeg vente til tirsdag før jeg får anlegget. Uhyre irriterende! Senere ringte samme mannen, og tilbød seg å ta med anlegget til en annen leveringsplass nærmere hvor jeg bor, men da må jeg komme i møte med han (2-3mil ca) og hente det derfra. Skjønner ikke hvordan det er mulig å glemme det 2 ganger på rad! ARGH! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvis du hadde stikket innom en Tollpost-terminal, så ville du sett hvprdan varene blir plassert og tatt vare på. Feilen som ofte og skjer, er at andre underleverandører får oppdraget av Tollpost til å levere ut varene. Og noen av de bilene blir fylt opp litt for mye, og sjåføren rekker ofte ikke å levere ut varene. Og de varene som ikke ble utlevert blir selvsagt sendt tilbake til Tollpost. Og Tollpost gir ofte ingen informasjon om avtaler med å ringe kunde, eller tidsavtaler. Så om du ønsker varene innen rimelig tid, så sats på posten. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du var nokk bare veldig uheldig, Kjørte du og hentet anlegget? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Så om du ønsker varene innen rimelig tid, så sats på posten. Vel om jeg skulle fått anlegget via posten ville frakta kommet på over 2000kr. Så jeg regnet med Tollpost skulle være nøye denne gangen. Leveringstiden er jo ikke så verst egentlig, men det at de har GLEMT det 2 ganger som irriterer meg. Kjørte du og hentet anlegget? Det var idag jeg skulle fått det, så han skulle ringe imorgen om når vi skulle møtes, og ja. Jeg kjører å henter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå