Gjest Guest_pelle_* Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei! Jeg og kjæresten liker å blindfold'e hverandre av og til, og silkesjal og liknende på naken, varm hud funker som bare fy! Men skulle gjerne hatt en fjær og, men aner ikke hvor man får tak i slikt? Er ikke så sexy å plukke opp en måsefjær fra bakken, liksom.. Har kondomeriet slikt? Neppe? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Her har de en og annen fjær: http://www.fjaer.net/ Men jeg tror de har det i hobbybutikker og lignende der man kjøper utstyr til å lage durullnisser og fastelavensris. Ellers er det vel bare å gå til angrep på en dundyne. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror de har på kondomeriet, faktisk. Hvis ikke kan du bestille fra en myriade butikker på nettet, f eks stockroom.com Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jesse_* Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg fant, jeg fant! Helt riktig i innlegget over her.... Kondomeriet har! Lenke til kilefjær; Kilefjær Lenke til kommentar
Gjest Guest_pelle_* Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg fant, jeg fant! Helt riktig i innlegget over her.... Kondomeriet har! Lenke til kilefjær; Kilefjær Kjempe! Tusen takk Trudde ikke jeg var så dårlig å leite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg