Gå til innhold

Canal Digital - Ufattelig trege og amatørmessige

Anbefalte innlegg

Så fikk du pakken den 23 august? Selv om du søkte på sporingsnr og det kun stod melding om sendingen den 22 august? For min skulle vært sendt 08.09 ifølge sporingstjenesten på posten.no.

Håper du kan svare en forvirret og frustrert CD kunde! :)

Ja, det er riktig. Den 22. var det ikke mottatt noe annet enn informasjon. Den 23. kom den frem til terminalen og så til postkontoret like etterpå (i Oslo).

Det er kjedelig at du opplever det samme som jeg gjorde, men likevel er det litt godt å få bekreftet at det ikke bare var et engangstilfelle med meg. De er virkelig inkompetente!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei!

Bor i Stavanger, så får den nok ikke samme dagen som den blir sendt fra Canal Digital. Håper bare at de ikke har rota det til enda en gang! Har tålmodighet frem til mandag. Da er det på`n igjen med å ringe CD!

Hadde håpet å få den før United - Liverpool kampen når jeg bestilte for litt over 4 uker siden. Men skjønner jo at det tar lang tid å sende en mottaker og et kort :p

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
I går kom parabolen frå posten, og mens eg skriver dette blir parabol anlegget installert av ein fyr. xD

Neste post, fire dager senere.

Jeg ble overrumplet av "installtøren". Jeg klarte endelig å gnage meg gjennom skapdøren til frihet etter å ha vært innelåst siden fredagen. Han har tatt med seg parabol, TV og det meste av verdisaker i huset.

Mm, ja, jeg er skeptisk til å ha fremmede i heimen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...