eminem1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hallo.. Jeg lurer på eks: hvis noen fyller inn brukernavn og passord, så får jeg det de fyller inn på email eller i et txt dokument? Jeg finner ikke koden OG det er ikke vits å skrive "Vi hjelper ikke hackere" eller noe sånt.. Jeg gjør dette KUN for trening siden jeg har hatt VB2008 kun i en uke eller noe og kanskje til en liten spøk til en venn..! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Prøv igjen. Og denne ganger prøver du å forklare på en forståelig måte hva du skal frem til... Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Prøv igjen. Og denne ganger prøver du å forklare på en forståelig måte hva du skal frem til... Beklager, Manfred hadde litt dårlig tid, men skal forklare bedre nå.. Jeg lurer på hva koden er for at jeg skal mota info som skrives et bestemt sted eller noen kan hinte til noe..? EKS: Jeg har lagd en NM bot og vil hacke alle som bruker den.. når de skriver inn brukernavne og passordet sitt får jeg enten en email eller så lagres det et txt.dokument på MIN pce Forstod dere/du det bedre nå? HUSK: Dette var kun et eksempel for å få fram det jeg mente, har ingen planer om å gjøre slik, klarer ikke en gang å lage boter..hehe Endret 31. juli 2008 av eminem1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror du bør begynne på noe lettere, lær deg "Hello World" osv, så jobber du bare sakte videre derifra. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Start her du: http://msdn.microsoft.com/en-us/beginner/bb308756.aspx Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Kan jo så klart litt da.. Kan jo alt det "Hallo world" sakene.. Kan ikke dere si meg koden/gi meg hint? Skal bare se på koden, kommer nok ikke til å bruke den Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Dim SC As New System.Net.Mail.SmtpClient("host", 1234) SC.Send("fra", "[email protected]", "subject", "meldingen") Kun fordi jeg kjedet meg Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Dim SC As New System.Net.Mail.SmtpClient("host", 1234) SC.Send("fra", "[email protected]", "subject", "meldingen") Kun fordi jeg kjedet meg whooo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå