khan2k Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Heisann Jeg kjøpte en Dell Vostro 1310 fra Dell igår via tlf for 6100 kr. Idag ser jeg at de har lagt til en ny konfigurert Vostro 1310 som koster 6400. Denne innholder, i tillegg til alt jeg fikk med, en 128 MB NVIDIA® GeForce™ 8400M GS (64-biters) grafikkort og 100 mb ekstra harddisk. Hvis jeg hadde valgt disse komponentene så måtte jeg legge til ca 1800 kr ekstra! Dette var skikkelig kjipt og jeg har lyst til å bruke angreretten når jeg får bærbaren for så å bestille denne. Dette er litt lang prosess så jeg lurte på det var noen andre som har opplevd dette og ringt til Dell for å klage, for så å få noe form for kompensasjon...? Kjipt kjipt! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 har ingen ting å tape på å ringe til dem Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan du ikke bare avbestille og bestille på nytt? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ring Dell og spør pent om dem kan gi deg samme dealen. Hvis dem ikke gjør det, etter at du først har bedt pent, sier du at du i såfall da vil benytte deg av angreretten når produktet kommer. Dem er nok mer interessert i å slippe å få en B-vare.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette har vært tatt opp mange ganger her før. Som regel (80-90% av sakene jeg har lest om) kommer de frem til en god deal uten at du trenger å benytte angreretten da det er en belastning både for kunde og selger. Lenke til kommentar
khan2k Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Takk for alle svarene. Bærbaren var sendt dagen etter så kunne ikke avbestilt. Har ikke hatt muligheten til å ringe pga jobb, og nå er det jo helg også... Jeg får prøve på mandag tenker jeg. Ninjahamster: hva slags deal har det vært da? Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hele mellomlegget tilbake. Multifunksjonsskriver med på kjøpet. Det er de to jeg kommer på i farta. Hvis de nekter bare nevner du angreretten så hører du om lyden i pipa forandrer seg 1800 er en del penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå