Gå til innhold

Drivere til trådløst

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke internett på min data. Men hvor finner jeg drivere (og hvilke drivere) trenger jeg for å installere internett? (IMB ThinkPad T43)

Har tråløst i huset med rutere, og en haug med tilkoblingsbokser. Har ingen cd'er som fulgte med pcn.

TRENGER HJELP!!

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hei

jeg vet ikke hvilke drivere du trenger men her er listen over alle driverne til pc-en din.

Trådløse nettverks driverne er et stykke ned på siden og har dette navet:

ThinkPad 802.11abg, 802.11abgn, 802.11bg, and 802.11bgn Wireless LAN Mini PCI Adapter

IMB ThinkPad T43 drivere

Lenke til kommentar

Takk!

Men saken er at jeg har lastet ned drivere og "kjørt" de på pc'n min (den er nettop formatert så er helt tom) og det skjer ikke annet en at Installation Wizard kommer opp og forsvinner igjen like kjapt. Det blir ikke installert på datan. Mulig det høres rart ut, men jeg kan ikke noe om data og har heller ingen som kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

ah crap du har samme problem som min pc da. Ring teknisk support fra der du kjøpte pc-en forklar problemet og så må du nok sende inn pc-en for et nytt netverks kort kanskje for det kan være ødelagt.

Jeg fikk 2 nye nettverks kort fra Dell fordi jeg ikke fikk innstalert driverne og de trodde det var noe med kortet. Det hjalp ingenting så jeg prøver nå og få hevet kjøpet for og få pengene igjen for pc-en.

Men som sakt ring stedet du kjøpte pc-en og se hva de sier til deg. For vis du har lastet ned de nyeste driverne og du vet du har lastet ned riktige drivere og programmet bare stopper etterpå så har noe skjedd med nettverks kortet kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Okei, tusen takk for hjelpen!

Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. Det kan hende teknisk support sier du må sende inn pc-en men får håpe det ikke tar så lang tid da.

Du kan alltids prøve og avinstallere driverne og så skru av og på pc-en og se om det hjelper om du innstalerer driverne da.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...