Lomper Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når jeg prøver å koble meg på den trådløse routeren kommer meldingen "kan ikke koble til det valgte nettverket. Nettverket er kanskje ikke lenger innen rekkevidde. Oppdater listen av tilgjengenlige nettverk og prøv igjen" opp. Jeg leste på andre innlegg, og der sa de at de hadde oppdatert driveren, så funka det. Kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken driver jeg må laste ned. Vet ikke hvilket nettverkskort jeg har. Noen plasser jeg kan finne ut det? Trenger svar litt fort. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Last ned SIW, så sjeker du network i programmet så får du svar om det trådløse kortet. Eller så snur pc-en din opp ned og ser hva den heter og søker opp produsenten sin nettsiden og skriver inn modell nr til pc-en så dukker opp alle drivere som oftest til pc-en du har. Siw Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Takk skal du ha. Fikk fikset det nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Takk skal du ha. Fikk fikset det nå! Så bra, var det en driver oppdateringen som fikk det til og fungere? Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. lykke til videre med dataen din. Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jepp, det var det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå