Daxt3r Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Altso, har tenkt litt på å putte i en 250gb's harddisk i maskina, men har et par spm ang ditta. 1. Kan du legge inn spel på Ps3'en? also sånn du sleppe disk, evt kor stor plass tar et spel 2. Har du et bra forslag til dh? bruka gjerne litt peng på kvalitet. 3. E det nødvedig/vits å ta backup? er det pga at det kan bli sletta lr.. Blir nok til å bruke guiden til hd-skifting her, so takk til deg Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 1. Nei, men en del spill krever/har mulighet til å installere deler for raskere loading. 2. Jeg har en 250gb samsung spinpoint jeg er veldig fornøyd med. Den er stille og rimelig billig også. Pass på at du får riktig standard. (står i manualen til ps3 hva som er anbefalt). 3. Du må ikke ta backup (jeg viste ikke at det gikk ann), men saves, demoer, filmer, osv ligger på disken så dette må eventuelt lastes ned og spilles igjennom på nytt med mindre du tar backup. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen spill kan lastes ned fra nettbutikken til Sony og lagres på harddisken. Spill som GT5P, Warhawk, Wipeout HD og et nytt Ratchet og Clank spill som kommer i løpet av sommeren. Finnes også flere andre små arcade lignende spill som kan lastes ned for en billig penge. Gamle gode PS1 spill er heller ikke umulig å laste ned gjennom butikken dems. Etterhvert skal det visst bli mulig å kjøpe musikk og film der også. Med en større harddisk har du jo også mere plass til å legge inn Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå