RastaXP Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hei, da har jeg vært en heldig mann for engangsskyld og dermed vunnet en Iphone. Det er uvisst om det er 3G versjonen eller den gamle, men jeg tror det er den gamle ettersom jeg meldte meg på konkurransen i juni, men kanskje de har kjøpt inn telefonene senere. Hvem vet?! Uannsett vet jeg ikke om jeg har så mye bruk for denne Iphone. Har en 8GB 3.g Ipod Nano som fungerer veldig bra til mitt bruk, og om det er en 4 gigs iphone (det vet jeg ikke enda) blir jo det litt lite plass i forhold. Jeg liker heller ikke det faktum at Iphone ikke kan ta opp video og heller ikke har radio. I tillegg har den vel ikke MMS? Og man må vel hacke den for å få det til å virke? På plusssiden er det en gratis telefon for min del, og den gamle jeg har er en buggete Samsung E760 som forsåvidt dekker mine behov bra. Hva ville jeg fått for Iphone om jeg skulle selge den, og er det stor etterspørsel etter en slik? Tenker da på den gamle versjonen. Ville dere solgt om dere hadde vunnet? Takk for svar. Endret 31. juli 2008 av RastaXP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja ville kanskje solgt den vis jeg ikke hadde trengt den selv. Personlig så trenger jeg en iphone og ønsker meg en men jeg har ikke lyst til og betale det veldig høye abm til netcom for jeg trenger ikke det. Alt jeg ønsker er og kunne ha ipod og mobil i 1 og det har iphone. så jeg håper at kanskje noen har en billig eller brukt de legger ut snart til en rimelig sum. Så vis du ikke trenger den så hvorfor ikke selge den bare så kanskje du får litt ekstra penger. alltid greit med litt cash. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 RastaXP, selg iphonen til donnieakalefty, kjøp deg en ny mobil for pengene, og alle blir glade! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) RastaXP, selg iphonen til donnieakalefty, kjøp deg en ny mobil for pengene, og alle blir glade! Likte ditt forslag ekstremt godt. Passer meg veldig bra egentlig hehe. Får se om han gjør dette da, hadde vært veldig deilig. Endret 1. august 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvilken konkurranse var dette da? Norsk eller internasjonal? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Det var ingen konkurranse i den forstand. Var en spørreundersøkelse for hele Troms angående fysisk og psykisk helse utsendt av universistet i Tromsø. Var vel 5 iPhone som ble loddet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå