JayCamino Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei. Jeg lurte på om det er wi-fi på HI-phone? Eller om det kommer senere. Noen som vet? Merk: Det er HI-phone, (iPhone-kopien) det er snakk om, ikke iPhone. Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei.Jeg lurte på om det er wi-fi på HI-phone? Eller om det kommer senere. Noen som vet? Merk: Det er HI-phone, (iPhone-kopien) det er snakk om, ikke iPhone. HA! Begynte å lure Om det er iphone etterligning er det nok wi-fi ja... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om det er iphone etterligning er det nok wi-fi ja... Hvorfor det? Nei, den har ikke WiFi. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om det er iphone etterligning er det nok wi-fi ja... Hvorfor det? Nei, den har ikke WiFi. Ironi er morsomme ting. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, her oser det jo ironi. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er jo ikke wifi men ville dere anbefalt meg for en ciphone eller hiphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå