Gå til innhold

Kulturo: Blade Runner - The Final Cut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller se den på HD DVD eller BD :D Begge utgavene har lyd og billedkvalitet som en absolutt ikke skulle tro var mulig å hente fra en så gammel film. TrueHD-sporet briljerer virkelig.

 

Måten de har klart å legge inn Coca Cola reklamer inn i filmen passer veldig bra ^^

Lenke til kommentar

Oj! Kommer den på kino? Jeg har blitt sinnsykt glad i denne filmen etter at jeg kjøpte 5-disk BD-boksen for noen måneder siden. Under min verste Star Wars-periode som snørrunge så jeg Blade Runner og forventet noe lignende siden Han Solo tross alt var med. Da skjønte jeg ikke hva som var så stort. Nå elsker jeg filmen. Det hjalp meg altså voldsomt med litt modning, mer enn med noen annen film jeg kjenner til. Skjønner godt at mange ikke liker den, men det er nok bare fordi dere ikke er gamle nok enda. :tease:

 

Denne kinoturen skal jeg pinadø spandere på meg både en og to ganger. Bare soundtracket og lydbildet er nok til at man egentlig kan ta med seg sovemaske og trives glugg ihjel.

 

Pliktfilm for alle med litt sci-fi interesse. Om Ghost in the Shell i det hele tatt hadde eksistert uten Blade Runner hadde den i hvert fall sett ganske annerledes ut. Kusanagi er jo Rachel opp av dage, og det er synd Sean Young er litt gammel til å ta på seg rollen som cyber-snuten i den kommende live-action-versjonen. For fans av Mass Effect, her kan dere høre hva musikken er planket på.

Lenke til kommentar

Har denne på DVD. Er en fantastisk "ny" version. Bildet var helt vannvittig. Var til tider jeg trodde noen scener var nye pga bildet var så flott, men det viste seg at de var ikke det.

 

Hadde vært kult å gått på kino å se den igjen.

 

Melkeku....

Får vel bare vente på Lucas gjør det samme med Star Wars :roll:

 

Hehe, ja. Lucas er mesteren å melke. Clone Wars kommer jo snart og....som er bare en "remake" av samme animasjons film med samme navn.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Hehe, ja. Lucas er mesteren å melke. Clone Wars kommer jo snart og....som er bare en "remake" av samme animasjons film med samme navn.

Hva er det du snakker om her? Den kommende filmen er ikke en "remake" av noe som helst, og det finnes ingen film med samme navn. Du tenker muligens på serien fra 2003-2005, men filmen er ingen remake av den. Mulig at den påfølgende serien som filmen er en innledning til er en remake av den gamle serien, men det ser ikke slik ut:

 

Lucas stated that "we are working on a 3-D continuation of the pilot series that was on the Cartoon Network
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...