bjornakr Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nå kan du endelig få oppleve "Blade Runner" på kino igjen, denne gang med bedre lyd og bedre bilde. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Eller se den på HD DVD eller BD Begge utgavene har lyd og billedkvalitet som en absolutt ikke skulle tro var mulig å hente fra en så gammel film. TrueHD-sporet briljerer virkelig. Måten de har klart å legge inn Coca Cola reklamer inn i filmen passer veldig bra ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 TI AV TI?!?!?! Dette ser ut til å bli en film verdt å se på kino! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Saga 4 i Oslo. Hvor bra er egentlig den salen? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Skal sies jeg har aldri hatt sansen for Blade Runner, holdt på å sovne av etter en time inn, men skal gi den en sjanse til. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Anbefaler å se Blade Runner nå om du ikke allerede har gjort det. God film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nå kan endelig LarsP få sove godt om natten. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg skjønner enda ikke at folk ikke har kommet over Blade Runner. I min mening så var den en OK film noir, men i helvete da, hvor mange releases har det ikke vært? Har sett 2, synes den var likedan men fortsatt ikke en 10/10 i mine øyner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Melkeku.... Får vel bare vente på Lucas gjør det samme med Star Wars Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Oj! Kommer den på kino? Jeg har blitt sinnsykt glad i denne filmen etter at jeg kjøpte 5-disk BD-boksen for noen måneder siden. Under min verste Star Wars-periode som snørrunge så jeg Blade Runner og forventet noe lignende siden Han Solo tross alt var med. Da skjønte jeg ikke hva som var så stort. Nå elsker jeg filmen. Det hjalp meg altså voldsomt med litt modning, mer enn med noen annen film jeg kjenner til. Skjønner godt at mange ikke liker den, men det er nok bare fordi dere ikke er gamle nok enda. Denne kinoturen skal jeg pinadø spandere på meg både en og to ganger. Bare soundtracket og lydbildet er nok til at man egentlig kan ta med seg sovemaske og trives glugg ihjel. Pliktfilm for alle med litt sci-fi interesse. Om Ghost in the Shell i det hele tatt hadde eksistert uten Blade Runner hadde den i hvert fall sett ganske annerledes ut. Kusanagi er jo Rachel opp av dage, og det er synd Sean Young er litt gammel til å ta på seg rollen som cyber-snuten i den kommende live-action-versjonen. For fans av Mass Effect, her kan dere høre hva musikken er planket på. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har denne på DVD. Er en fantastisk "ny" version. Bildet var helt vannvittig. Var til tider jeg trodde noen scener var nye pga bildet var så flott, men det viste seg at de var ikke det. Hadde vært kult å gått på kino å se den igjen. Melkeku....Får vel bare vente på Lucas gjør det samme med Star Wars Hehe, ja. Lucas er mesteren å melke. Clone Wars kommer jo snart og....som er bare en "remake" av samme animasjons film med samme navn. Endret 4. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hehe, ja. Lucas er mesteren å melke. Clone Wars kommer jo snart og....som er bare en "remake" av samme animasjons film med samme navn. Hva er det du snakker om her? Den kommende filmen er ikke en "remake" av noe som helst, og det finnes ingen film med samme navn. Du tenker muligens på serien fra 2003-2005, men filmen er ingen remake av den. Mulig at den påfølgende serien som filmen er en innledning til er en remake av den gamle serien, men det ser ikke slik ut: Lucas stated that "we are working on a 3-D continuation of the pilot series that was on the Cartoon Network Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Det er serien jeg tenker på ja. Jeg har DVDen av serien, og alle scene de viser i film traileren er tatt rett ifra den. Så ja. Den er en "remake". Eller en "filmatisering" om du vil. Endret 4. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei, det stemmer ikke. Det er en helt ny historie, bare i samme univers, krig og setting. Jeg kan ikke huske noen sønn av Jabba the Hutt i den gamle serien... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nå kan endelig LarsP få sove godt om natten. Hell, it's about time. Har bare sett Final Cut 3 ganger så langt. Kommer den tilbake til Trondheim (så den i vinter på Kosmorama) så tar jeg meg sikkert en tur til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg