akristina92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det har visstnok blitt annonsert at NCSoft skal ut med et nytt MMO-spill ekslusivt til PS3! Kan bli spennende. In-game demo: http://ruliweb2.empas.com/ruliboard/read.h...amp;main=online Screenshots: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 For ein grafikk! Haaper den endelige utgaven lever opp til disse bildene ihvertfall. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nydelig grafikk. Og for et antrekk på dama på nederste bildet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 GLEDE SEG! misliker MMO på datamaskinen, er bedre å chille med en kontroller i hånden og bare kose seg i sofaen... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Høres spennende ut, men NCSoft får varsellampene til å blinke litt hos meg. Håper det blir rettet mot verdensmarkedet, og ikke laget for asia ettersom de MMO'ene ofte blir litt på kanten. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Høres spennende ut, men NCSoft får varsellampene til å blinke litt hos meg. Håper det blir rettet mot verdensmarkedet, og ikke laget for asia ettersom de MMO'ene ofte blir litt på kanten. Hmmm ja ganske så enig med deg angående at NCSoft ikke overbeviser meg uten videre. Men Når man ser alt gameplayet i videoen så ser det faktisk veldig veldig kult ut. Og grafikken er klart noe av det beste noensinne innenfor sjangeren. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sinnsykt fin og deilig grafikk. Damene må jeg ærlig innrømme var litt pene Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Faen! Leste nettopp på et forum at spillet var for PC, og at det var usikkert om det i det heletatt vil komme en PS3-versjon. Var visst litt rask på avtrekkeren der, ja -- beklager for å ha gitt dere falske håp. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Faen! Leste nettopp på et forum at spillet var for PC, og at det var usikkert om det i det heletatt vil komme en PS3-versjon. Var visst litt rask på avtrekkeren der, ja -- beklager for å ha gitt dere falske håp. BURN BURN BURN BURN BURN Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja dette er noe som virkelig hadde testet. Har grisestort potensialet, og er spent på hvordan det hadde gjort seg på PS3 Har vi noe release? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Faen! Leste nettopp på et forum at spillet var for PC, og at det var usikkert om det i det heletatt vil komme en PS3-versjon. Var visst litt rask på avtrekkeren der, ja -- beklager for å ha gitt dere falske håp. Ikke så farlig for min del. Skulle ikke hatt det uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå