MathiasBA Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har Marek Sapara og Daniel Berg Hestad i Diamant. Gull: Bjørn Dahl Kristoffer Hæstad Helge Haugen Espen Søgård Brian West Rune Ertsås Jo Sondre Aas Jeg ønsker meg en eller to forsvarsspiller i Diamant. Noen som byr ? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har Marek Sapara og Daniel Berg Hestad i Diamant. Gull: Bjørn Dahl Kristoffer Hæstad Helge Haugen Espen Søgård Brian West Rune Ertsås Jo Sondre Aas Jeg ønsker meg en eller to forsvarsspiller i Diamant. Noen som byr ? runar berg i diamant mot berg hestad eller sapara? Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har Marek Sapara og Daniel Berg Hestad i Diamant. Gull: Bjørn Dahl Kristoffer Hæstad Helge Haugen Espen Søgård Brian West Rune Ertsås Jo Sondre Aas Jeg ønsker meg en eller to forsvarsspiller i Diamant. Noen som byr ? jeg gir deg haraldur Freyr gudmunsson diamant(forsvar) og Kim Andrè madsen Gull (forsvar) mot Sapara eller Berg Hestad ???Deal??? Lenke til kommentar
MathiasBA Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har Marek Sapara og Daniel Berg Hestad i Diamant. Gull: Bjørn Dahl Kristoffer Hæstad Helge Haugen Espen Søgård Brian West Rune Ertsås Jo Sondre Aas Jeg ønsker meg en eller to forsvarsspiller i Diamant. Noen som byr ? runar berg i diamant mot berg hestad eller sapara? Kanskje....jeg venter på en avklaring med annen bruker. Lenke til kommentar
MathiasBA Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har Marek Sapara og Daniel Berg Hestad i Diamant. Gull: Bjørn Dahl Kristoffer Hæstad Helge Haugen Espen Søgård Brian West Rune Ertsås Jo Sondre Aas Jeg ønsker meg en eller to forsvarsspiller i Diamant. Noen som byr ? jeg gir deg haraldur Freyr gudmunsson diamant(forsvar) og Kim Andrè madsen Gull (forsvar) mot Sapara eller Berg Hestad ???Deal??? Bra forslag, men desverre for sent ute. En annen bruker har foreslått mesten det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg