Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner hun så sykt!


Anbefalte innlegg

Hehe, dette er noe de fleste av oss går gjennom en eller flere ganger i løpet av livet.

 

Angående runkingen så overrasker det meg ikke om du lever i "sølibat" de neste ukene. Kanskje én og annen gang du presser deg til å gjøre det. Da jeg ble sammen med en jente sist sluttet jeg fullstendig å tenke på runking whatsoever, og sluttet omtrent med det. Da hun slo opp forandret det ingenting, jeg begynte bare gradvis med det gamle mønsteret igjen. Det er snart 6 uker siden hun nå slo opp, og fremdeles har jeg ikke funnet helt tilbake til mitt gamle mønster. Så, life's a bitch, med kjærlighet kommer det ofte sorg, er en package deal.

Fytt i rakker'n som jeg bare har lyst til å ta toget til Ålesund ass...

 

Men jaja. Dette er vel en liten dose av hva livet mitt skal by på, også får jeg bare håpe at vi møtes igjen - begge to mer klare for kjærlighet og koseprat. xD

 

Men tusen takk for alle råd og tips. Jeg vil gjerne høre flere kommentarer og er overhodet ikke ferdig med Nina.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet akkurat åssen du føler det!! det er helt jævlig! det som har skjedd med meg er nesten helt likt det som har skjedd med deg, bortsett fra at hun bor i molde! men det var også en viss kjemi mellom oss to før hun dro igjen nesten rett etterpå

Endret av gmo112
Lenke til kommentar

Alle har vi opplevd dette. Ferieforelskelse vil jeg kalle dette.

 

Følelsen du sitter igjen med er ikke god, men du kan trøste deg med at den faktisk går over som alle andre kjærlighetsssorgfølelser. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke sittet foran pc'en og prøvd å runka. Jeg hadde derimot jobba, tjent penger til å dra til plassen hvor hun bor. Annenhver helg f.eks? Men du har to valg, enten tenke på henne nå, å stadig oppleve hvordan kontakten visner bort ,eller gjøre noe med saken!

 

Uansett, vi støtter deg!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Alle har vi opplevd dette. Ferieforelskelse vil jeg kalle dette.

 

Følelsen du sitter igjen med er ikke god, men du kan trøste deg med at den faktisk går over som alle andre kjærlighetsssorgfølelser. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke sittet foran pc'en og prøvd å runka. Jeg hadde derimot jobba, tjent penger til å dra til plassen hvor hun bor. Annenhver helg f.eks? Men du har to valg, enten tenke på henne nå, å stadig oppleve hvordan kontakten visner bort ,eller gjøre noe med saken!

 

Uansett, vi støtter deg!

Takk. Det innlegget ga meg en liten oppvekker. Takk for støtten!

Lenke til kommentar
Alle har vi opplevd dette. Ferieforelskelse vil jeg kalle dette.

 

Følelsen du sitter igjen med er ikke god, men du kan trøste deg med at den faktisk går over som alle andre kjærlighetsssorgfølelser. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke sittet foran pc'en og prøvd å runka. Jeg hadde derimot jobba, tjent penger til å dra til plassen hvor hun bor. Annenhver helg f.eks? Men du har to valg, enten tenke på henne nå, å stadig oppleve hvordan kontakten visner bort ,eller gjøre noe med saken!

 

Uansett, vi støtter deg!

Takk. Det innlegget ga meg en liten oppvekker. Takk for støtten!

Woops. Jeg som skrev det innlegget. :p

Lenke til kommentar

Når jeg våknet i dag var det første som dukket opp i hodet mitt: Nina.

 

I dag var det nesten verre enn i går.

Jeg gikk på posthuset i dag og postet et brev. Har aldri gjort det før, men tror hun vil bli glad.

At bilde av meg hvor jeg skrev romantiske ting bakpå. :p

 

Mobilladeren min har jeg glemt på Herdla og får den ikke tilbake før Søndag, så får satse på at posten tar godt vare på konvolutten og får det sendt fort avgårde.

 

Skrev på forsiden av brevet slikt:

*HENNES FULLE NAVN*

*ADRESSEN*, *POSTNUMMER OG STED*

*LAND*

 

Det er vel riktig? :p

Lenke til kommentar

Det valget er helt opp til deg selv.

Det er flere som klarer å ha et langdistanseforhold, men det avhenger nok av at begge personer gjør en innsats.

 

Nå er vel dere kanskje litt unge, og har litt lite penger til rådighet, for å besøke hverandre så alt for ofte, men jeg skal ikke dømme dere etter alderen.

 

Selv om at det ikke spiller noen rolle hva jeg synes du skal gjøre, så synes jeg det høres ut som at dere har for lite kontakt til at det er noe å satse på.

Det kan være enklere å kutte ut kontakten gradvis allerede med en gang, før det blir "for sent."

Lenke til kommentar
Hva synes dere jeg burde gjøre?

Sende tekstmeldinger til henne, eller prøve å få henne på avstand så ingen av oss ender opp med å tenke på hverandre vær dag og telle dagene til neste sommerferie?

 

Regner med hun får brevet jeg sendte i posten i dag.

det jeg gjorde var å sende henne meldinger. da går humøret opp noe utrolig hvis du føler deg deprimert, tro meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Nukem, jeg bor i Bergen jeg også, og det er kanskje ikke så langt til Ålesund. Men jeg har vært i Ålesund, og det tar faktisk ganske lang tid å dra dit. Om man da ikke tar fly ofc.

 

Det er kjempekos å sende meldinger, som gmo112 sa TO ganger, så det håper jeg du gjør. Men når det er sagt, må jeg fortelle deg at det mest sannsynligvis ikke vil skje noe større mellom dere. Det er mange fisker i Bergen også trådstarter, om du vil ha en prat kan vi snakkes ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg med å ta noe valg nå.. Bare gjør akkurat det du føler for: send brev, sms, e-mail, treff hu på msn.. Så ser du om det funker eller ikke.. Snart byner skolen igjen og du får andre ting tenke på, enten går det over naturlig av seg selv, eller så fikser dere å ha et langdistanseforhold... Lykke til!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...