Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner hun så sykt!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde akkurat kommet ifra tur på bornholm (på så og si) da en venn av meg ringte meg og ville ha meg på besøk ut på et utrolig flott sted i Bergen, kallt Herdla. Jeg takket selvfølgelig ja med en gang da jeg ikke hadde vært med han på lenge.

 

Når jeg kom der så jeg jo han og lillesøsteren stå der klare for å hilse på meg. Det var også en jente jeg aldri hadde sett der før. Hun var lav, men utrolig søt. Jeg fikk vite at nå skulle hun opp i 9'nde, og jeg i 10'nde...

 

Etter så mye som en dag der, begynte jeg og Nina (jenten, ja) å få en ganske god kjemi. Til min store glede, ble vi begge to forelsket i hverandre allerede dag to.

 

Onsdagen (dag fire) fortalte jeg hun hvor mye jeg likte hun og greier, og hun sa hun likte meg også. Det ble selvfølgelig pinlig og noen flørtende blikk, men like etterpå måtte hun dra på båttur med foreldrene. Det skjedde ikke noe mer den dagen...

 

Torsdagen, som faktisk i skrivende stund er i dag, ble min og hennes siste dag der - for i år. Hun bor jo helt i Ålesund, så jeg og min kompis sin lillesøster (som er venn med Nina) sto opp klokken 07.30 for å møte henne i en gang klokken 08.00. Vi lo, snakket og koste oss forferdelig mye, og de ble forsinket med å dra til klokken 12.00.

 

Inne i badebassenget, hvor det endte opp med at vi var til slutt, ga vi hverandre en hadeklem og et blikk jeg aldri vil glemme. Så gikk hun ut døren og håret hennes ble det siste av hun jeg kan huske skikkelig godt.

 

Når min far kom for å hente meg, sendte jeg henne en tekstmelding om hvordan jeg følte meg. Jeg beskrev det som: "Jeg har den kjærlighetssorg følelsen." Hun skrev hun hadde det samme, og hun skulle gjøre alt for å komme til Herdla igjen neste sommer.

 

Nå vet dere den spennende bakgrunnshistorien, men mitt spørsmål er mer... hvordan kan jeg få henne halvveis ut av hodet og få vekk kjærlighetssorg-følelsen? Det er så ille at jeg ikke en gang får til å... runke. [sorry for de voksne som leser]

 

Plis hjelp!! xD

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha, forstår så kraftig godt hvilken situasjon du er i. Du har sikkert allerede skjønt at du ikke kan gå rundt å tenke på henne i et år, for så å være med henne noen dager neste sommer igjen. Det går bare ikke.

 

Det at du ikke greier å runke er ganske normalt, jeg har selv hatt det sånn flere ganger. Et et år eldre enn deg btw. Du vet ikke om du skal tenke på henne, for da vil du bare bli enda mer lei deg siden du ikke vil se henne på lenge - eller om du skal tenke til noe annet, for det vil være noen andre enn henne. Right? Hmm, dilemma, dilemma.

 

Foreslår du sier til deg selv den klassiske, men så meget korrekte setningen: "Det er mange fisker i havet." Og begynn å se etter andre jenter. Dette er et råd jeg ville gitt til en som nettop hadde blitt dumpet, men det er jo nesten samme konsept her - på sett og vis.

 

Håper det var til hjelp;) Du må gjerne sende meldinger til henne, og glede deg til neste sommer, men synes ikke du skal danne noe langdistanseforhold til henne, ettersom det bare blir stress og mye sorg. Ville vært greiere om dere begge var litt eldre.

Lenke til kommentar
Hva med nettflørt og kos på telefon? Det GÅR jo det, i en periode. Så kan dere heller ta dere hyppige møter underveis.

Hvem vet, kanskje dere fortsatt er sammen om mange år?

Hun er soleklart den personen av alle jenter jeg kjenner, som jeg ville delt livet mitt med. Det er bare noe utrolig med henne! Også har hun et glimt i øyet. <3

Lenke til kommentar

Herdla er ikke i Bergen, det er et sted på bondelandet (Askøy)

Burde vite, jeg har flyttet fra Bergen til bondelandet (Askøy) selv :)

 

"Ekte kjærlighet" tror jeg nå det ikke er, dere er begge 15-16?.

Men man kan nå bli glad i folk uansett, så dere får vel prøve å holde kontakten via telefon og brev, kanskje dere treffes igjen en helg?

Lenke til kommentar
Herdla er ikke i Bergen, det er et sted på bondelandet (Askøy)

Burde vite, jeg har flyttet fra Bergen til bondelandet (Askøy) selv :)

 

"Ekte kjærlighet" tror jeg nå det ikke er, dere er begge 15-16?.

Men man kan nå bli glad i folk uansett, så dere får vel prøve å holde kontakten via telefon og brev, kanskje dere treffes igjen en helg?

Fælt så pirkette vi var her, da... Men bra du gjør det klart. ;)

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar

Nyforelskelse er det beste som finnes, og derfor veldig vanskelig når slikt skjer.

Men det er også på dette stadiet det går raskest å komme over noen, etter min mening.

 

Du kan holde kontakten over SMS, MSN, Skype, ect., eller du kan prøve å komme over henne.

Uten kontakt med henne, så vil jeg tro det tar 1-2 måneder så har du kommet over henne nok til at du kan begynne å se på andre damer igjen. ;)

Lenke til kommentar
Nyforelskelse er det beste som finnes, og derfor veldig vanskelig når slikt skjer.

Men det er også på dette stadiet det går raskest å komme over noen, etter min mening.

 

Du kan holde kontakten over SMS, MSN, Skype, ect., eller du kan prøve å komme over henne.

Uten kontakt med henne, så vil jeg tro det tar 1-2 måneder så har du kommet over henne nok til at du kan begynne å se på andre damer igjen. ;)

Men så lenge uten å runke? Føles som en evighet. Ikke ta på meg som barnslig nå, men jeg er forferdelig kåt av meg. Ungdommen i sin beste alder vet'tu.

 

Ikke får jeg til å runke, ikke får jeg til å slutte å tenke på henne, kan ikke engang spille favorittspillene mine!!

Lenke til kommentar
Men så lenge uten å runke? Føles som en evighet. Ikke ta på meg som barnslig nå, men jeg er forferdelig kåt av meg. Ungdommen i sin beste alder vet'tu.

 

Ikke får jeg til å runke, ikke får jeg til å slutte å tenke på henne, kan ikke engang spille favorittspillene mine!!

Hehe, har hatt min periode jeg også. Storforelsket, og hadde ingen seksuelle lyster de første 2-3 ukene.

Det kommer seg skal du se, så det er ikke noe å bekymre seg over. :p

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Men så lenge uten å runke? Føles som en evighet. Ikke ta på meg som barnslig nå, men jeg er forferdelig kåt av meg. Ungdommen i sin beste alder vet'tu.

 

Ikke får jeg til å runke, ikke får jeg til å slutte å tenke på henne, kan ikke engang spille favorittspillene mine!!

Hehe, har hatt min periode jeg også. Storforelsket, og hadde ingen seksuelle lyster de første 2-3 ukene.

Det kommer seg skal du se, så det er ikke noe å bekymre seg over. :p

Ja, vi får håpe det. xP

Lenke til kommentar
Nyforelskelse er det beste som finnes, og derfor veldig vanskelig når slikt skjer.

Men det er også på dette stadiet det går raskest å komme over noen, etter min mening.

 

Du kan holde kontakten over SMS, MSN, Skype, ect., eller du kan prøve å komme over henne.

Uten kontakt med henne, så vil jeg tro det tar 1-2 måneder så har du kommet over henne nok til at du kan begynne å se på andre damer igjen. ;)

Men så lenge uten å runke? Føles som en evighet. Ikke ta på meg som barnslig nå, men jeg er forferdelig kåt av meg. Ungdommen i sin beste alder vet'tu.

 

Ikke får jeg til å runke, ikke får jeg til å slutte å tenke på henne, kan ikke engang spille favorittspillene mine!!

Finner du deg ei ny så går det over veldig fort, selv om du kanskje ikke har lyst til å finne deg ei ny så kan du prøve å henge med noen andre jenter som du eventuelt kanskje får følelser for, litt lettere når de bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Nyforelskelse er det beste som finnes, og derfor veldig vanskelig når slikt skjer.

Men det er også på dette stadiet det går raskest å komme over noen, etter min mening.

 

Du kan holde kontakten over SMS, MSN, Skype, ect., eller du kan prøve å komme over henne.

Uten kontakt med henne, så vil jeg tro det tar 1-2 måneder så har du kommet over henne nok til at du kan begynne å se på andre damer igjen. ;)

Men så lenge uten å runke? Føles som en evighet. Ikke ta på meg som barnslig nå, men jeg er forferdelig kåt av meg. Ungdommen i sin beste alder vet'tu.

 

Ikke får jeg til å runke, ikke får jeg til å slutte å tenke på henne, kan ikke engang spille favorittspillene mine!!

Finner du deg ei ny så går det over veldig fort, selv om du kanskje ikke har lyst til å finne deg ei ny så kan du prøve å henge med noen andre jenter som du eventuelt kanskje får følelser for, litt lettere når de bor i nærheten.

Takk for rådet, men det er akkurat det som er problemet med kjærlighetssorg. Du har ikke lyst på en annen dame. Har ikke lyst til å gå utenfor døren engang. :(

Lenke til kommentar

Hehe, dette er noe de fleste av oss går gjennom en eller flere ganger i løpet av livet.

 

Angående runkingen så overrasker det meg ikke om du lever i "sølibat" de neste ukene. Kanskje én og annen gang du presser deg til å gjøre det. Da jeg ble sammen med en jente sist sluttet jeg fullstendig å tenke på runking whatsoever, og sluttet omtrent med det. Da hun slo opp forandret det ingenting, jeg begynte bare gradvis med det gamle mønsteret igjen. Det er snart 6 uker siden hun nå slo opp, og fremdeles har jeg ikke funnet helt tilbake til mitt gamle mønster. Så, life's a bitch, med kjærlighet kommer det ofte sorg, er en package deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...