arildoaim Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Noen som har noen anbefalinger av Finansdrama-filmer? ala "Wall Street" "Glengarry Glen Ross" eller "Boiling Room".? Endret 6. august 2008 av ari_lg Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Forslag til emnetittel: anbefalinger av finansdrama Jeg anbefaler dokumentaren Enron: The Smartest Guys in the Room - denne topper det meste innen sjangeren. Ellers kan du jo ta en titt på Tv-serien Traders samt filmen om Nick Leeson - Rogue Trader Endret 31. juli 2008 av Montag Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg så en film en gang, det var ikke lenge etter Enron-skandalen som handlet om nettopp enron. Minnet endel om boiler room. Var sikker på at det var mark wahlberg som spilte hovedrollen, men etter søkt på imdb ser det ikke slik ut. Tror dette var en typisk B-film, ikke snakk om kino eller noe slikt, så den på TV. Handlet om en ansatt/selger i enron som gjennomgikk litt av det samme som hovedpersonen i boileroom slik jeg husker. Mulig noen andre kan tilføre en tittel. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Takker for forslagene både til film og emnetittel, skal sjekke de ut hvis jeg får tak i de:) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan ikke komme på så veldig mange filmer, men det er en del TV-serier som kanskje kunne være av interesse. Bull kan t.eks. være noe du finner av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå