Echuz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 lurer litt på hvor mange av dere som "snakker" 1337 eller leet som det heter prøv å skrive 1337 da Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 lurer litt på hvor mange av dere som "snakker" 1337 eller leet som det heter prøv å skrive 1337 da Velkommen til Diskusjon.no For å ta spørsmålet ditt først. Jeg tror ikke det er noen stor andel av 1337-speakere som bruker "språket" til vanlig dagligtale, uansett hvor hardcore gamer du er. OT: Et tips til deg siden du er ny, er å poste i rett kategori. Det er flere å velge mellom, så ta deg litt tid til å se deg rundt. Retningslinjene og Nettikettenkan det være lurt å lese også. Eksempelvis burde denne tråden ligget under en av kategoriene i Off-Topic delen av forumet. Din "vi kazzak players" burde postes i World Of Warcraft kategorien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 CK_ postet det jeg hadde tenkt til å si så jeg stenger denne stråden og ønsker brukeren velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg