Psyy Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Anbefaler absolutt Linksys over dlink, mye mer stabilt. Dette kommer fra en som er stuck med dlink router (enn så lenge..) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Det er en liten jungel der ute av rutere, men du kan jo titte på hw.no's annbefalinger Selv har jeg Linksys WRT54GL som de anbefaler, men sikler veldig på en D-Link DIR-655 som jeg sikkert kommer til å handle inn når jeg ikke har noe annet å bruke en 1000-lapp på Merk at Linksysen bare støtter 54 Mbps overføring via trådløst, mot D-Linkens 300 Mbps. Usikker på hva PS3 støtter.. Den Dir-655 så jo ganske strøken ut ja, og virket jo som jeg skulle klare å forstå den også. Får vel sette i gang å spare, og innse at aksesspunkt var katta i sekken. hehe Linksys har jeg kun dårlige erfaringer med fra bekjente, og har vel alltid bevisst styrt unna dems produkter, men ettersom jeg spiller mye. Er det da noe jeg burde vurdere over D-linken, og hvorfor er dette?? Lenke til kommentar
basip Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Den Dir-655 så jo ganske strøken ut ja, og virket jo som jeg skulle klare å forstå den også. Får vel sette i gang å spare, og innse at aksesspunkt var katta i sekken. heheLinksys har jeg kun dårlige erfaringer med fra bekjente, og har vel alltid bevisst styrt unna dems produkter, men ettersom jeg spiller mye. Er det da noe jeg burde vurdere over D-linken, og hvorfor er dette?? Tja, slik jeg ser det er det veldig smak og behag.. Det er alltid noen som synes ene leverandøren er bedre enn den andre. Er jo en grunn til at jeg har hatt min linksys i 3 år, er ikke noe problemer med den. Grunnen til at jeg vil bytte er at den har gigabit porter. Har to maskiner i leiligheten som har gigabit nettverkskort og har lyst å utnytte dette. Hva som er bra til spilling og hva som "suger" er jeg sannelig ikke sikker på. Har kun hatt linksys og er fornøyd med det. Spiller endel CS: Source på nett og nå PS3, ikke merket noe problemer. Men har som sagt lyst å test dlinken Det er derfor veldig vanskelig å komme med en bastant kjøp denne: "" påstand, desverre. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For å koblet til mitt trådløse nettverk kan ikke SSID'n være det samme som "Connection name". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå