Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Joda, litt sant det der. Men liksom, hvor skal jeg finne jenter? Er 15 år, gidder ikke/kan ikke gå på bar elns heller.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er alltid masse jenter på badesteder osv. Selv så er jeg fail på sjekking av jenter. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tipper damen i dette tilfellet er samme mannen som skriver til de 2-3 andre som aldri får treffe "henne". Tipper forresten at de andre er menn og (dvs at jeg vet selvsagt ingenting, men synes det virker litt mistenksomt) Endret 31. juli 2008 av knetrom Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, kunne vært en "morsom" internett-realitet det der knetrom, men jeg er 99,9% sikker på at denne jenten er hvem hun sier hun er 0,1% usikker pga jeg aldri faktisk har møtt henne. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tilbudt henne å hjelpe med husvasken? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe Det er åpenbart at hun ikke vil/tør møte deg, så prøv å finne ut hvorfor først, ikke bruk smutthull for å få presset fram et møte. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe Det er åpenbart at hun ikke vil/tør møte deg, så prøv å finne ut hvorfor først, ikke bruk smutthull for å få presset fram et møte. Altså, vil hun ikke møte han så er det lite han får gjort. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fy flate, det var ingen dum idé. Det skal jeg seriøst gjøre:P Takk for tips Alinoe Det er åpenbart at hun ikke vil/tør møte deg, så prøv å finne ut hvorfor først, ikke bruk smutthull for å få presset fram et møte. Altså, vil hun ikke møte han så er det lite han får gjort. Han kan prate med henne og finne ut hva som plutselig gjør at hun ikke vil treffe han likevel. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Er da ganske obvious at hun er nervøs og har fått kalde føtter? Edit: Ok, nye beviser is saken... Det viser seg at broren hennes har mistet livet denne uken. Av en sykdom. Og på mandag skal hun til sykehuset for å sjekkes for den samme sykdommen. Dette fortalte hun meg i en melding, etterfulgt av "Og du tenker bare på deg selv!" Hvordan skulle jeg vite det, når hun aldri fortalte det til meg? Endret 1. august 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette fortalte hun meg i en melding, etterfulgt av "Og du tenker bare på deg selv!" Hvordan skulle jeg vite det, når hun aldri fortalte det til meg? Det skulle du selvsagt ikke, men det er ikke alle som tenker rasjonelt når slike ting skjer. Jeg ville nok svart noe om at det er kjempetrist, at du ikke visste noe om det selvsagt, og at du ikke tenkte på deg selv, du tenkte tvertimot på henne fordi du gjerne ville møte henne. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg svarte "Jeg visste det ikke. Beklager." Hun har ikke svart meg enda. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 huff, trist sak. Mener ikke å være slem her, men det var såpass tragisk at jeg nesten lurer på om hun er for real. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Om hun ikke er hvem hun sier hun er? Det vet jeg at hun er, har facebooken hennes og hun har sendt meg bilder av seg. Mener du at hun har funnet på denne historien for ikke å møte meg? Da er det riktig ille.. Men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, som sagt, vet ikke jeg. Det bare hørtes så veldig mye ut på en gang. Men klart, ulykker skjer. Kanskje gi henne litt tid? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Problemet er at jeg reiser til Stavanger på mandag. Så å gi henne tid går liksom ikke. Lenke til kommentar
indie Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Herregud dude, bytt nick og slutt og lat som du er en 88modell når alle sammen vet du er 15. Lær deg å lese, han sier at han ikke tror det er en unskyldning siden det å miste en bror er veldig big deal. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg heter 88 pga det gjør jeg over alt på nett, for å slippe unødvendige 18 års restriksjoner. Tror jeg har sagt det i flere innlegg at jeg er 15. Er big deal ja, så tror jeg må bare ta dette som det kommer, helt opp til henne. Kan ikke forvente at hun skal tenke på å møte meg når hun har mistet broren sin.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Problemet er at jeg reiser til Stavanger på mandag. Så å gi henne tid går liksom ikke. Dersom hun faktisk har mista broren har du ikke mye valg tror jeg. Det er ikke SÅ langt fra bergen til stavanger. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Problemet er at jeg reiser til Stavanger på mandag. Så å gi henne tid går liksom ikke. Du må nok bare akseptere at dette møtet går i vasken. Har broren omkommet er dette ikke det beste tidspunktet å treffe henne på uansett, og har broren mot all formodning ikke omkommet, så bør du holde deg langt unna henne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå