Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Litt ironi og ingen rettferdighet

Anbefalte innlegg

Det har i det siste vært mye snakk om langdistanseforhold her på forumet. Jeg har vært i et slags langdistanseforhold selv en stund, med en jente som bor i Stavanger. Jeg bor i Bergen.

På mandag reiser jeg til Stavanger, tilsynelatende for å være litt med onkelen min og se litt av byen - som er sant. Men jeg hadde også tenkt og planlagt å møte denne jenten jeg snakket om. Hun var med på det, og gledet seg veldig. Vi har aldri møtt hverandre før, men blitt kjent over nett og bare snakket veldig mye sammen. Nå så jeg en mulighet til å møte henne og bestile flybillett til stavanger.

Problemene inntreffer når jeg skal avtale med henne hvilken dag vi skal treffes. Det viser seg at hun ikke kan, pga hun ene dagen skal til sykehuset, andre dagen skal hun pakke til avreise til utlandet, og tredje dagen skal hun vaske huset. Hmm, det var jo kos. HVA - FAEN ?

Det som er ironisk er at den 4. dagen jeg er der nede reiser HUN til BERGEN for å ta flyet herfra. Synes bare det var litt tragikomisk.

Ok, noen på forumet som har innvendinger mot at noen jenter (ikke alle) har defekte hjerner uten begrep om fornuft, logikk, rettferdig eller situasjonsforståelse? Da vil jeg SVÆRT gjerne høre om det.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal le eller grine, sitter her og bare lurer på hvordan det er mulig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ouch :S:S:S:S

Det der er...umulig o.O

Kompis, si til henne : Du skal vel ikke vaske huset i hele dag? og du pakker ikke i hele dag? Hvis du vil at det skal skje noe imellom oss, kanskje du burde møte meg når du har sjangsen?

Du bor jo langt unna, hun burde skjønne at du ikke kan møte henne når HUN føler får det...kom igjen a..gammel er hun? 12?

Lenke til kommentar
Ouch :S:S:S:S

Det der er...umulig o.O

Kompis, si til henne : Du skal vel ikke vaske huset i hele dag? og du pakker ikke i hele dag? Hvis du vil at det skal skje noe imellom oss, kanskje du burde møte meg når du har sjangsen?

Du bor jo langt unna, hun burde skjønne at du ikke kan møte henne når HUN føler får det...kom igjen a..gammel er hun? 12?

Eller, hun er bare ikke int. Ta ett hint.

Lenke til kommentar

Et SLAGS langdistanseforhols sa jeg ;) Vi har bare snakket mye sammen og sånn, og sagt at det ville blitt gøy om vi fikk møte hverandre en gang. Og nå fikk jeg det faktisk til, hun var HELT med på idèen, men nå plutselig helt ut av intet trekker hun seg. Og jeg bare synes det er helt utrolig.. Vet egentlig ikke helt hva jeg synes.

Ser dere skriver hun ikke er interessert, men tingen er at hun ER, i hvertfall VAR interessert. Det kom som lyn fra klar himmel at hun plutselig bare "kunne ikke". Hun sa ikke en gang "beklager, det bare går ikke." Hun bare sa hva hun skulle den dagen jeg foreslo..

Lenke til kommentar
Et SLAGS langdistanseforhols sa jeg ;) Vi har bare snakket mye sammen og sånn, og sagt at det ville blitt gøy om vi fikk møte hverandre en gang. Og nå fikk jeg det faktisk til, hun var HELT med på idèen, men nå plutselig helt ut av intet trekker hun seg. Og jeg bare synes det er helt utrolig.. Vet egentlig ikke helt hva jeg synes.

Ser dere skriver hun ikke er interessert, men tingen er at hun ER, i hvertfall VAR interessert. Det kom som lyn fra klar himmel at hun plutselig bare "kunne ikke". Hun sa ikke en gang "beklager, det bare går ikke." Hun bare sa hva hun skulle den dagen jeg foreslo..

Hun var altså "interressert" i å treffe deg, helt til muligheten for at det skulle skje oppstod. Det tar ikke en hel dag å besøke ett sykehus eller å vaske ett hus og iallefall ikke en dag til å pakke...

Lenke til kommentar

Spør du meg så høres det ut som hun er veldig nervøs for å møte deg :) Skal sies at jeg møtte kjæresten min over nett også, og etter lang tid så bestemte vi oss for å møtes (hun bor i oslo, jeg i bergen). Boren min studerte i oslo, så jeg sov der. Hun har senere sagt til meg at det var såvidt hun turte å møte meg, fordi hun var skikkelig nervøs. Jeg bare sier det fordi hun du prater om kanskje er redd for at du ikkje skal like henne i virkeligheten eller at hun har hatt dårlige erfaringer fra lignende før? Snakk med henne og få avklart hva det er, og viss hun fortsetter på samme viset som før ved å vise interesse så spør heller om hun kan komme til Bergen ;-)

Lenke til kommentar

Hehe, du har rett i mye Phannyboy, men vanskelig for henne å komme til Bergen. Er jo egentlig slik for meg også, men jeg har en onkel i Stavanger og kan derfor reise til han nå i ferien og samtidig få møte henne. Men nå vil hun/KAN hun altså ikke.

Hun er nok veldig nervøs ja, det tviler jeg ikke et sekund på. Men vi har snakket om dette så lenge, og kjent hverandre over nett enda lenger. Trodde hun var helt klar for dette, men så plutselig har hun rett og slett ikke anledning til det. Håper hun ombestemmer seg og finner tid til å møte meg i alt det andre hun tilsynelatende skal drive med mens jeg er der.

Lenke til kommentar
Har jo spurt henne ut flere ganger. Til og med sagt at jeg ikke skal presse henne til noe. Men hun bare sier at hun ikke kan, hun har rett og slett ikke tid :/

:(

Det er vel da man må dra fram den klassiske "det er flere fisk i havet". Kan du ikke starte på nytt i Stavanger? Nyt ferien og sjekke opp andre damer? :)

Lenke til kommentar

Haha, jo jeg sier jo "det er flere fisk i havet" til meg selv flere ganger, samt til andre ;) Men er jo fryktelig dumt at jeg nå ikke skal få møte henne :(

Og er ikke helt trygg på oppsjekking av damer.. Tviler jeg vil begi meg ut på det der når jeg er i Stavanger :innocent:

Lenke til kommentar
Haha, jo jeg sier jo "det er flere fisk i havet" til meg selv flere ganger, samt til andre ;) Men er jo fryktelig dumt at jeg nå ikke skal få møte henne :(

Og er ikke helt trygg på oppsjekking av damer.. Tviler jeg vil begi meg ut på det der når jeg er i Stavanger :innocent:

Du får si til deg selv at du fortjener bedre enn ei som ikke en gang gidder å treffe deg å gi deg en sjanse. :)

Da får du heller bare nyte ferien uten sjekking! hehe Jeg har bodd flere år i Stavanger og stortrivdes. Kjempeby!

Lenke til kommentar

Ferietur er en glimrende anledning til å skaffe seg litt erfaring -- trenger ikke være like redd for å drite deg ut, ettersom du neppe kommer til å møte jentene igjen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...