Rainmaker91 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) skulle gjerne hatt en slik en i sommervarmen ja. er foresten for en egen gadget side i Tek.no netverket. Har ikke noe i mot gadgett nyheter, men det burde vert egen side for det Endret 31. juli 2008 av __Rainmaker__ Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sitter her med en slik <3 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Viften kan, i tillegg til å kjøle deg ned, skrus av og på. Ja, det var jo bare helt fantastisk... Blir jo nesten 5 ting i kinderegget. Ville stussa om det ikke gikk an å skru på vifta, men enda værre om det ikke gikk an å få den av Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg trenger noe slikt inne i PCn min ... der er det både mørkt og varmt Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vi hadde da vifter på skrivebordet før vi hadde de i PC-en. Redigert: Desuten trenger denne en FM-radio med dårlige knapper og et kompass. Endret 31. juli 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Viften kan, i tillegg til å kjøle deg ned, skrus av og på. Whoa! Med en slik feature så må jeg bare ha denne Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva om vi plasserer slikt stoff på Tek.no? Det hadde funkert utmerket. Som flere har nevt så er det ikke noe galt med nyheten i seg selv, men at den er å finne på hardware.no sine sider. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 må verra noe annet som gjør folk sure. masse sure folk på lageret jeg jobber også. der er det 4c men en sånn sak hadde sikkert brodern min sytes vert kult. han har en bamse med webcam nå... Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 ITavisen nyheter. Greit at det sikkert er litt nyhetstørke i sommervarmen, men overlat slike nyheter til ITavisen. Evt. kan dere opprette en egen gadget-side som noen her foreslår. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke noe imot å lese om nye artige gadgets... Om du ikke vil lese om det så la være å klikk inn på det Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Hva om vi plasserer slikt stoff på Tek.no? Siden hardware.no teamet er så flinke med navn (tek.no), synes jeg de også skulle ha kjøpt por.no Endret 31. juli 2008 av Wubbable Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikke noe imot å lese om nye artige gadgets... Om du ikke vil lese om det så la være å klikk inn på det Tar opp plass på hw.no. Og stor plass også. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sikkert kjekt å ha til å bekjempe varmen Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Det er vel blitt ganske vanlig med slike kuriositets saker i de fleste nyhetsredaksjoner, TV-nyhetene slenger vel med en "artig" sak nesten daglig uten noen somhelst nyhetsverdi.... Dette er nok en dings som mange lar seg "lure" til å kjøpe før den havner i skapet for så aldri å bli brukt igjen. Ser med skrekk at viften ikke har noen som helst beskyttelse, det kan medføre at mange såre fingre oppstår da gamere taper en duell.. Ser for meg dette scenarioet: Data nerden har akkurat fått denne og glemmer seg et lite øyeblikk og klarer å få fingrene inn i viften, ikke bare gjør det vondt, men i det nerden trekker hånden til seg av rent instinkt, setter han albuen inn i en av hans nye høytalere som faller så pent ned med elementene først over hans lekre CD-stativ av børstet aluminium og pierses til døde. Deretter velter den nye snacksne USB-vifta inn i hans flotte 30" LCD og spinner seg bortover hele skjermen og etterlater seg dype riper og noen tusen døde pixler, og idet viften treffer bordet lander den selfølgelig rett på hans nye QX9770 som var den som var årsaken til hans uoppmerksomhet til å begynne med, viften sender denne rett ut av vinduet i hans leilighet i 7. etasje og lander hodestups på panseret til hans nye BMW, som han egentlig ikke hadde råd til......... Lov om følgeskade noen?..... Endret 1. august 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kjøpte en slik, men får den ikke til å funke i Vista 64. Noen fler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå