HelloKjersti Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Denne dingsen kan gjøre mer enn å redde deg i sommervarmen. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan ikke Itavisen ta seg av slike verdiløse nyheter? Hvordan hadde det blitt hvis dere skulle skrive om alle fine dingser som var å finne? Nei, la Hw.no fortsette å bli et fint sted å være. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, tenkte på akkurat det samme. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan ikke Itavisen ta seg av slike verdiløse nyheter? Hvordan hadde det blitt hvis dere skulle skrive om alle fine dingser som var å finne? Nei, la Hw.no fortsette å bli et fint sted å være. jaha? dette er jo noe jeg faktisk kunne trenge.. vist jeg ikke allerede hadde hatt alle tingene seperat, da.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg heller bruker noen kroner ekstra og kjøper de hver for seg. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan ikke Itavisen ta seg av slike verdiløse nyheter? Hvordan hadde det blitt hvis dere skulle skrive om alle fine dingser som var å finne? Nei, la Hw.no fortsette å bli et fint sted å være. Agree. Dette ligner mer dings.no. Hardware = hardware/software. Syns jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: SKAFF EN EGEN SIDE FOR GADGETS! Vi trenger ikke forsøple hardware.no med det. Men kan gjerne ha det innenfor tek.no-nettverket. Bare hold det langt unna hw.no Lenke til kommentar
Howard Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I disse sommertider spanderte vi på oss en gadget-nyhet på HW.no, men vi tar definitivt kommentarene til etteretning. Hva om vi plasserer slikt stoff på Tek.no? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva om vi plasserer slikt stoff på Tek.no? Det hadde funket. Eller bare utvidet med enda en side i nettverket. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja det ville vært flott :-) Jeg har ingenting negativt å si om selve nyheten, men hvor den befinner seg. De som er interessert i slike ting har jo allerede fått tek.no slik siden er originalt ment for? (Ikke at jeg har så mye oversikt over det nettstedet men det får da være.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 *registrere dippedutter.no* Må vel kanskje si meg litt enig her om at dette strengt tatt ikke er noe direkte hardware-relatert. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Like enig som hele bunchen her. Ligner fælt på dingz.no-sak ja. Må passe dere for en sånn utvikling! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 100% kickass! Neida, helt unødvendig å ha på hardware.no. Skulle man hatt alt som kunne kobles til PC'en hadde det blitt endel. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så helvetes sure alle var i dag da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så helvetes sure alle var i dag da Er varmen som gjør det. Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Verdiløst skrap...Kjøper heller en ordentlig elektrisk vifte på elkjøp eller lignende. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan vi ikke klage litt mer??? Skjønner ikke at 10 stk orker å surve og klage over den gjenstanden, kan hende den er til glede for noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nok en unyttig nyhet. Får vel unskylde hw-nettverket med at det er sommer og agurktid, men allikevel... Heldigvis hadde iallefall ikke denne saken en tabloid tittel og mye stavefeil, i motsetning til mye annet i sommer, så noe forbedring er det da tydeligvis å spore Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så helvetes sure alle var i dag da I agree Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå