Gå til innhold

Dagens optimist på QXL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det hadde vært en god ide å rapportere oss selv for å se hva som skjer. Hvis det er mulig å gjøre slik uten å legge igjen mail. Det ville jo vært morsomt å ser reaksjonen. De truer med cookies hvis du gjør det på deres egen side, så hva gir de til de som kritiserer på andres sider. Boller og brus?

Selvfølgelig er de trøndere. Firmaet ansatte er tre personer. To av dem er 17 år (er det Marius som tøyser med oss?), og en har ukjent alder.

Lenke til kommentar
Må man ikke være betalende medlem for å stemme?

Nei, trenger ikke å betale. Spørreundersøkelsen er hostet av bravenet...

Jeg synes det hadde vært en god ide å rapportere oss selv for å se hva som skjer. Hvis det er mulig å gjøre slik uten å legge igjen mail. Det ville jo vært morsomt å ser reaksjonen.

Hva med å bruke supportskjema?

:)

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar

Jeg håper iallefall at de leser denne tråden, slik at vi kan få en reaksjon. Er det noen som kan bekrefte at det ikke er en spøk. Og er det noen som har sjekket om de faktisk er et firma. De kaller seg jo for et firma, men da må man være registret.

Lenke til kommentar

Så lenge ingen faktiske kunder viser seg, vil jeg si det er en spøk. På lik linje med herregud.com's "menighet", vil Tord holde seg i rollen som sjef og spille overrasket over "at noen kan henge de ut på denne måten!".

Det er god satire.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Jeg håper iallefall at de leser denne tråden, slik at vi kan få en reaksjon. Er det noen som kan bekrefte at det ikke er en spøk. Og er det noen som har sjekket om de faktisk er et firma. De kaller seg jo for et firma, men da må man være registret.

Kan ikke bekrefte noe angående han Tordcompany, men jeg mener å ha lest i en av de andre trådene om dette "firmaet" at det bare er tull. Vil mene han skrev det selv en gang, men klarer ikke å finne det nå. Men er neimen ikke sikker lenger, for sidene har jo vært der i noen år nå, og designet har blitt forandret fra sist gang jeg var inne der for et år eller to siden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...