magnusalex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ang. TC-Company: Hva med å svare på spørreundersøkelsen dems? http://pub36.bravenet.com/vote/vote.php?us...31926&cpv=2 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Må man ikke være betalende medlem for å stemme? Isåfall er det merkelig. Jeg likte forresten Bildesjåppen. Noen som ønsker å betale for de bildene der? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Når folk tror på pyramidespill og selskaper som ENRON så er det bevist at det mulig å selge alt mulig juggel til vannvittig overpris. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg synes det hadde vært en god ide å rapportere oss selv for å se hva som skjer. Hvis det er mulig å gjøre slik uten å legge igjen mail. Det ville jo vært morsomt å ser reaksjonen. De truer med cookies hvis du gjør det på deres egen side, så hva gir de til de som kritiserer på andres sider. Boller og brus? Selvfølgelig er de trøndere. Firmaet ansatte er tre personer. To av dem er 17 år (er det Marius som tøyser med oss?), og en har ukjent alder. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) OMG, er det mulig http://www.tordcompany.com/tctv/deterkalifdet.html Francis Endret 1. august 2008 av :Francis: Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Som et humoristisk innslag er den TC-company siden genial Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Må man ikke være betalende medlem for å stemme? Nei, trenger ikke å betale. Spørreundersøkelsen er hostet av bravenet... Jeg synes det hadde vært en god ide å rapportere oss selv for å se hva som skjer. Hvis det er mulig å gjøre slik uten å legge igjen mail. Det ville jo vært morsomt å ser reaksjonen. Hva med å bruke supportskjema? Endret 1. august 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det må da være et hobbyprosjekt for en eller annen skoleoppgave. Eventuelt noe a'la herregud.com, der noen faktisk trodde det var en alvorlig kristenside. Tviler på at de er registrert i brønnøysundsregisteret heller. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Når jeg kommer hjem fra jobb skal jeg sjekke kortfilmene fra Tord Company Studios. De må jo være kjempemorsomme. Dette må jo være en spøk. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvis jeg ikke husker feil, har denne nettsiden blitt diskutert side opp og side ned her på forumet før. Tror han toppsjefen har en bruker her inne og om den ikke er slettet da. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvis jeg ikke husker feil, har denne nettsiden blitt diskutert side opp og side ned her på forumet før. Tror han toppsjefen har en bruker her inne og om den ikke er slettet da. Ja, gitt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540638 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg håper iallefall at de leser denne tråden, slik at vi kan få en reaksjon. Er det noen som kan bekrefte at det ikke er en spøk. Og er det noen som har sjekket om de faktisk er et firma. De kaller seg jo for et firma, men da må man være registret. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Så lenge ingen faktiske kunder viser seg, vil jeg si det er en spøk. På lik linje med herregud.com's "menighet", vil Tord holde seg i rollen som sjef og spille overrasket over "at noen kan henge de ut på denne måten!". Det er god satire. Endret 1. august 2008 av shabador Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg håper iallefall at de leser denne tråden, slik at vi kan få en reaksjon. Er det noen som kan bekrefte at det ikke er en spøk. Og er det noen som har sjekket om de faktisk er et firma. De kaller seg jo for et firma, men da må man være registret. Kan ikke bekrefte noe angående han Tordcompany, men jeg mener å ha lest i en av de andre trådene om dette "firmaet" at det bare er tull. Vil mene han skrev det selv en gang, men klarer ikke å finne det nå. Men er neimen ikke sikker lenger, for sidene har jo vært der i noen år nå, og designet har blitt forandret fra sist gang jeg var inne der for et år eller to siden. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Tja... vet ikke helt, jeg: Så det du sier er at siden ikke er ment seriøst, men en side full av tull og morro? <{POST_SNAPBACK}> Det er IKKE tull. Men beregnet på venner og kjente! Direktelink til innlegget. Endret 1. august 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tja... vet ikke helt, jeg: Så det du sier er at siden ikke er ment seriøst, men en side full av tull og morro? <{POST_SNAPBACK}> Det er IKKE tull. Men beregnet på venner og kjente! Direktelink til innlegget. Der var innlegget jeg lette etter. Men husket nok litt feil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå