Gå til innhold

Dagens optimist på QXL

Anbefalte innlegg

Her er en kar som har satt minstepris på en Eos 10D til 2900. Det er med den kjente billigzoomen 28-80, samt alt det utrolige ekstrautstyret som jeg trodde lå i esken da det var nytt.

I tillegg så hevder han at modellen kom på markedet i 2004. Sannheten er at det kom på markedet i februar 2003.

Det forundrer meg ikke om han klarer å få solgt sitt magnesiumskamera siden det er så mye bedre enn plastkameraene som Canon også produserer. Je je. Han regner vel med at siden det fødes en ny idiot hvert sekund så skulle det ikke bli noe problem å bli kvitt det. Det var forresten også en Ixus 75 som gis bort til 2000 for dem som trenger noe slik.

En morsom detalj er at han henviser til en test fra 2003, og at han glatt velger å ikke informere om at kamera har 6mp.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott selskap. De tar 19 kroner for sorthvitt-versjonen av informasjonsbrosjyren sin:

"Tord Company kommer for hvert år fremover til å selge årets informasjonsbrosjyre. Her kan du lese siste nytt fra året som har gått samt hva vi skal gjøre i fremtiden. Toppsjefen vil også ha en egen spalte. Du kan enten bestille èn til deg selv eller 10 som du kan dele med venner. Velg mellom sort/hvitt og farger."

Selvfølgelig vil jeg betale penger for å motta reklame fra et ubrukelig firma, og lese toppsvindlerens egne spalte. Kanskje han har noen hemmeligheter om hvordan du skal lure penger fra folk som vi kan trenge til å kjøpe de produktene som selges der. Det er alltid kjekt å lære noe man kan tjene penger på.

Edit: Lurer på om jeg skal slå til på dette glimrende tilbudet:

"Tord Company har nå åpnet en mulighet for å opprette en egen Blogg på våre nettsider. Her kan du skrive akkurat det du vil til enhver tid. Bloggen har 99 % oppetid. Det vil si at du garantert kan vise dine venner/familie siste nytt. Du betaler kun 99,- NOK pr. mnd. Du kan si opp abonnementet etter første betalte mnd."

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ingenting slår Tord Company, http://www.tordcompany.com/tcshop/index.html

Nokia 3310 for 1200 og SE T610 for 2299. GameBoy Color får du forresten med 3 spill for 3999 - beat that!

Hva med en Original Elvis Presley-autograf for 1 mill? :)

Eller hva med denne: Laserpenn (Delvis ødelagt) Denne laserpennen er delvis ødelagt. Selger påstår at pennen kan repareres. Dette er ikke bekreftet. Dersom den ikke kan repareres følger 42 lysvisere med som evt. kan brukes til andre penner. Kommer i original emballasje inkl. gamle batterier.

Kun 299,-

(Har en mistanke om at denne og flere andre produkter er lagt inn på troll, ellers skjønner jeg ingenting...)

Lenke til kommentar
Ingenting slår Tord Company, http://www.tordcompany.com/tcshop/index.html

Nokia 3310 for 1200 og SE T610 for 2299. GameBoy Color får du forresten med 3 spill for 3999 - beat that!

Hva med en Original Elvis Presley-autograf for 1 mill? :)

Eller hva med denne: Laserpenn (Delvis ødelagt) Denne laserpennen er delvis ødelagt. Selger påstår at pennen kan repareres. Dette er ikke bekreftet. Dersom den ikke kan repareres følger 42 lysvisere med som evt. kan brukes til andre penner. Kommer i original emballasje inkl. gamle batterier.

Kun 299,-

(Har en mistanke om at denne og flere andre produkter er lagt inn på troll, ellers skjønner jeg ingenting...)

Fulgte som dere skjønner linken til TC-shop, og vil anbefale alle som trenger en god latter å gjøre det samme. Virkelig noen kupp man kan få der, hva med 15 tomme Colaflasker til kun kr. 99.-? Eller vedkubber til 5 øre stykket, møt opp i TC's lokaler og plukk!

Og siden dette er et foto-forum, hva med denne?

Noe ødelagt pandabilde.

"Dette er et noe ødelagt pandabilde. Kjøper påtar seg ansvar ved kjøp. Bildet kan være verdt mye, men må restaureres. Klikk på linken for flere detaljer nedenfor. Vi gjør oppmerksom på at Tord Company ikke tar på seg noe ansvar dersom ikke bildet faller i smak hos kunden"

Kun 199,-

Lenke til kommentar
Her er en kar som har satt minstepris på en Eos 10D til 2900. Det er med den kjente billigzoomen 28-80, samt alt det utrolige ekstrautstyret som jeg trodde lå i esken da det var nytt.

I tillegg så hevder han at modellen kom på markedet i 2004. Sannheten er at det kom på markedet i februar 2003.

I følge Canon Camera Museum så kom det i mars 2003 :tease:

Men han får sikkert solgt det, utrolig nok.

Andreas

Lenke til kommentar
Ser ut som om Canon holder seg bra i pris, men dette Nikon kameraet tar kaka.

HAHAHAHHA! De der har vi et lass av på jobben! 3.2mp og 5x optisk zoom tror jeg. Faktisk ganske handy, en kvinnelig journalist hos oss tar mer interessante portrettbilder i dårlig lys med et slikt enn det de fleste på dette forumet klarer. ;)

Men til den prisen, LOL.

Edit: Et slikt med en moderne 3.2mp sensor, bildestabilisator og bedre respons hadde jeg faktisk likt. Det er litt som et Leica som er tregt og dårlig i dårlig lys.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

Haha. Jeg kjøpte en ny Coolpix 995 (nyere modell) for 5000 i 2002!!

Utrolig festlig hva folk legger ut. Det irriterende er at det er umulig å f.eks. kjøpe pc-ting til en ok pris brukt. Virker ikke som om folk skjønner hvor fort denslags synker i verdi.

Lenke til kommentar

Dette er en meget enkel lommeradio som får inn de fleste kanaler. Merket Donald Duck. Kommer i original emballasje inkludert gode øreplugger. Mer informasjon, klikk på linken nedenfor.

Elementnr: E06 |Les mer| Pris: 159,- NOK

hahahehaha

Lenke til kommentar

Boy o boy, altså. Hadde ikke følt meg trygg om jeg hadde nevnt TC-company i nedlatende ordlag. For ikke å snakke om, om jeg hadde sitert noe av teksten fra sidene http://www.tordcompany.com/regler.html

Kanskje en skulle vurdert medlemskap...

Får blant annet både 5 TC-epostadresser uten kostnad, plus en T-skjorte med logo - om man velger å bli Gullmedlem

Gullmedlemskap

-Månedspris** -995,- NOK

-Innmeldingsavgift -0,- NOK

-Sammenlagt pris pr. år** -11 940,- NOK

Tja...

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

"§4. Grove kommentarer som legges ut i andre nettforum/diskusjonskanaler/nettsider som krenker vårt firma eller våre ansatte er ulovlig. Finner du noe av dette bes du kontakte oss umiddelbart. Hva som er grove kommentarer er opp til tipseren å bestemme, men unngå såkalte «fille-ting». Du vil ikke få noen belønning, men dette kan bidra til at personer som kun er på Internett for å ødelegge blir tatt. Dette er jo en belønning i seg selv!" :cry: Nå ble jeg redd. Skikkelig redd. Jeg våger ikke å åpne døren i fremtiden i tilfelle det står en gjeng sinte idioter uten hår på tissen utenfor som skal ta meg.

De idiotene klarer faktisk å heve seg over norsk lov med trusler om sanksjoner overfor folk som helt lovlig kommenterer siden deres.

Makan til stjernesvindlere. De selger faktisk gaver fra Donald Duck & Co som kommersielle varer. Til en pris som er nesten 10x verdien av bladet og gaven (radioene) når det lå i bladhyllene i butikken. Enten er denne siden en stor og dårlig spøk, eller har vi med folk som er så umodne/hjernedøde at de ikke vet de er kriminelle selv.

Det sigarettkompaniet er forresten utrolig morsomt. Se her.

"Det er viktig å huske at du som medlem får kun tilgang til nettsidene, ikke kjøp av sigaretter. Kalif selges ikke til noen og eksisterer da heller ikke." Likevel er sigarettene et trademark påstår de: Kalif Sigaretter TM står det på siden.

Dette her kan vel umulig være alvorlig ment. Det kan da ikke finnes noen som er så dumme og skruppeløse som disse menneskene. Jeg nekter nesten å tro det, for i følge verdenslovene er det forbudt å være å være så dum som dette. Derfor nekter jeg å tro at det ikke er en spøk. Så dumme mennesker finnes ikke. Isåfall hører de hjemme på en institusjon.

Kan ikke noen rapportere tråden inn til Turd-folket. Tok dere den: Turd, he he.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...