MPC Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har hat ytreørebetennelse no denne siste veka, og tatt antibiotika og øredropper mot den, det har funket og no begynne den å bli normal men no har eg fått symtomer at eg har ørebetennelse på den andre øra. Skulle ikkje medisinen som eg tok gjere sann at det skulle forsvinne istede for å flytte seg til den andre øret? Endret 31. juli 2008 av MPC Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er du forsatt på antibiotika? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ja, og øredropper. Smertene gjekk vekk i går så tenker at eg skal slutte, men så kom betennelsen i den andre øret Endret 31. juli 2008 av MPC Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva slags medisiner fikk du? Navn og doser Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tabletter: Imacilin 1 Gram (1 Tablett) Morgon og Kveld Øredropper: Terra Cortril Polymyxin B 2 Dropper 3 gongar i døgnet. Trur legen sa eg hadde ytre ørebetennelse og at øret var hoven eller noko. Tok også 2 paracet x 3 gongar daglig pga. smerten, men det hjalp ikkje så eg bytta til varm potet som hjalp faktisk. Men slutta med det no pga smertene har gått ned, men kjem sikkert tilbake pga det andre øret meir edit: http://no.wikipedia.org/wiki/Ytre_ørebetennelse alt som eg har er der Endret 31. juli 2008 av MPC Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva slags symptomer hadde du før, og når (som gjør at du mistenker betennelser i det andre øret) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Eg har same symtomer i det nye øret som eg hadde i det gamle da eg først fikk betennelse. Symtomer: Det gjer vondt å dra i øret (same som i den gamle) Da eg helder nasa og blåser så hørar eg boble lyder (same som i den gamle) Og akkurat no så gjer det litt vondt utenom å være borti det, smertene kjem til å bli størr trur eg. Det begynte smått på den andre øret. Trur du at det det går an å bruke øredropper som eg fikk frå legen på det nye øret? Eller er det best å vente til 1 lege har sett på øret? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har ikke forståelse på hvorfor legen din ga deg amoxillin (imacillin) og tetracyclin (Terra), mot betennelsen din. Du kan jo prøver et par dager på begge ørene, og ser om det gir seg. Hvis ei, ber om en medisinbytte. Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå