Gå til innhold

Skuffet!

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Sky Hawk Miditower PSR4698D7 fra PCutstyr.no, men ble kraftig skuffet. For det første hadde det ikke vindu, men tett dør, og for det andre så er kvaliteten så som så. Det virker, men en lokal blikkenslager kunne ha laget det like bra, eller bedre. Jeg har et PC65USB kabinett fra Lian Li og det har en kvalitet som overgår Sky Hawk flere ganger. Dessuten har Lian Li mye tjukkere aluminium og aluminiums front og er inkludert dør m/vindu. Aluminiumen i Sky Hawk kabinettet er ganske tynn, så til sommeren lager jeg meg en mal og freser ut et passende vindu med min Makita overfres, hvis jeg da ikke får solgt denne skraphaugen av et kabinett før den tid. I hvert fall blir det ikke flere Sky Hawk kabinetter på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja linux er ikke noe bra. Skal ikke kjøpe det jeg heller :lol: Har aldri sett det en gang men jeg har hørt at at man må en windows-simulator eller noe slikt for å få spillt en hel masse spill. Høres tungvindt ut. Hvorfor fixe noe som fungerer?

Lenke til kommentar
Ja linux er ikke noe bra. Skal ikke kjøpe det jeg heller :lol:  Har aldri sett det en gang men jeg har hørt at at man må en windows-simulator eller noe slikt for å få spillt en hel masse spill. Høres tungvindt ut. Hvorfor fixe noe som fungerer?

Linux-flaming kan man holde på med andre steder :grumpy:

Hvorfor fikse noe som fungerer spør du? Når ble Linux en forbanna service pack til wintendo egentlig?

Det er et TOTALT annerledes OS og ikke noe de l33te kidsa bør legge inn for å spille wintendo-spill.

Lenke til kommentar
Ja linux er ikke noe bra. Skal ikke kjøpe det jeg heller Har aldri sett det en gang men jeg har hørt at at man må en windows-simulator eller noe slikt for å få spillt en hel masse spill. Høres tungvindt ut. Hvorfor fixe noe som fungerer?

Ville likt å se Windoze kjøre linux spill :lol:

Grunnen til at det nesten ikke lages kommersielle storspill til linux er fordi det ikke er mange nok som bruker det, Ikke at linux gir dårligere spillytelse, eller spillopplevelse. Det er faktisk bevist at linux kan kjøre spill mer effektivt enn det windoze kan :yes:

Dessuten er linux basert på ideologien om gratis programvare, og åpen kildekode, noe som spillprodusentene ikke er så altfor glad i...

Linux-flaming kan man holde på med andre steder  

Hvorfor fikse noe som fungerer spør du? Når ble Linux en forbanna service pack til wintendo egentlig?  

Det er et TOTALT annerledes OS og ikke noe de l33te kidsa bør legge inn for å spille wintendo-spill.

Riktig :yes:

MarcelSB

Lenke til kommentar

Hissige dere ble på meg da. Kategorien heter da ikke "Gode ting man kan si om Linux" Den heter da bare "Linux" Hvor andre steder skal jeg bedrive "Linux-flaming" på dette forumet?

Jeg sa jo oxo at jeg ikke en gang hadde sett Linux i bruk en gang. Det er jo bra at han karen som oppfant Linux bare la den ut for alle til å forbedre, men det gjør jo ikke Windows dårlig for det. Hvilke spill skulle jeg forresten likt som det ikke går an å spille i windows? Søker mediaspilleren i Linux automatisk etter codecs når man ikke har den innstalert? Min har faktisk funnet det den trengte en gang. *ble imponert*

Beklager hvis jeg tråkket på noen føtter her men jeg vet ikke hvor andre steder på forumet jeg skulle gjort det. Dessuten burde dere oppfattet den lille ironien som lå bak inlegget når jeg sa at jeg ikke en gang hadde sett Linux i bruk.

Lenke til kommentar
Søker mediaspilleren i Linux automatisk etter codecs når man ikke har den innstalert?

Det finnes ikke en mediaspiller til Linux. Dessuten kan du (hvis du vil/kan) skrive om mediaspilleren du bruker så den gjør hva du måtte ønske!

Kan du det med Windows Media Player? nei akkurat!

Hvor andre steder skal jeg bedrive "Linux-flaming" på dette forumet?

Offtopic -> Søppel

Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med er det der du skal poste!

Lenke til kommentar

Søker mediaspilleren i Linux automatisk etter codecs når man ikke har den innstalert? Min har faktisk funnet det den trengte en gang. *ble imponert*

Tjas, mediaplayer til windowsen er ikke noe fullverdig produkt. Den mangler codec-er, mangler styring av film pr tastatur, cropping dersom film er enkodet med svart rand (widescreen format til 4:3 f.eks), konfigurering av skjermstørrelse (4:3 16:9), debug info om hva filmen er (størrelse, enkoding på lyd/bilde), bitrate tror jeg kanskje den har fått etter hvert, rencode film/musikk til andre formater og fjerne skins slik at man kan konsentrere seg om filmspilling.

Bruker mplayer, spiller alle formater, også wmv,mov,ra. (egen quick time og ra spiller som spør etter penger hver gang man starter er noe herk)

Dersom du noen gang tror windows mediaplayer er bra igjen, sjekk ut mplayer. Den er rapportert til å kunne kompileres under windows.

Burre

Lenke til kommentar
Dersom du noen gang tror windows mediaplayer er bra igjen, sjekk ut mplayer. Den er rapportert til å kunne kompileres under windows.

Den gjør det. Har ikke prøvd den ut så veldig nøye, men den spiller alle filmene mine, selv de som windows media player mangler codecs til :D

Lenke til kommentar

fuck! (i stedet for faen, som alle vet blir sensurert med: faen)

Enda et linux spill som windows folket får mulighet til å spille :evil:

[edit: noen har editert sensureringa på forumet: f uck blir sensurert med "søren ta" og f aen blir sensurert med "skitt" - før var det søren]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...