trydis Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Post gjerne deres erfaringer her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 erre morro?. åssen er kontrollene iforhold til fight night 3? feeling osv... Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Dette var rett og slett forferdelig kjedelig. Får håpe dette betyr at Fight Night 4 blir desto bedre Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 aha? Spilte dette med kompiser og vi hadde det dritmorsomt! Herlig overdrevent Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vannvittig surt at demoen varte så forbannet kort! Begynte å komme litt inn i det med noen til de grader overdrevne komboer, men så får jeg beskjed om at det er slutt. Veldig dårlig av EA. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) meningen er vel at du skal ta Knockout/Facebreaker før tiden har gått ut, så du vinner. Er ikke sammenlignbart med Fight Night. Dette er cartoony arcade fighting i rask hastighet, mens fight night føles som et relistisk boxing spill i slow motion. Facebreaker er et spill jeg kanskje kjøper, men ikke for 600 kr. Virker ikke så det er så mye dybde i det. Endret 1. august 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vannvittig surt at demoen varte så forbannet kort! Begynte å komme litt inn i det med noen til de grader overdrevne komboer, men så får jeg beskjed om at det er slutt. Veldig dårlig av EA. prøv training/practice...der kan du fyra laust så lenge du vil;) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette må testes, ser unektelig festlig ut. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Utrolig ensformig og kjedelig etter min mening. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ble faktisk overrasket av denne demoen! Synes spillet var overraskende morsomt å spill... men jeg faller fort for fightere med litt fart og humor.. Dere som sammenligner dette med Fight Night er jo helt på jordet! Dette er jo ikke akkurat ment som en seriøs fighter.. dette er definitivt et party spill! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Synes det var moro å lage bokser, men bortsett fra det var det ikke så moro som jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå