RandiA Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Serie:En kombinasjon av kunst og planter Den Gyldne Omvei ga både i pose og sekk, en kombinasjon av kunst, natur, planter, fotografering… Til tross for fotografering i sterkt sollys, synes jeg at noen av bildene fikk et litt spennede preg av veksling mellom lys og skygge… Bilde 1:1/500f/7.1ISO 800 Focal length:25mmTamron 17-50 - Bilde 2:1/160f/7.1ISO 200 Focal length:18mmEF-S 10-22mm - Bilde 3:1/100f/7.1ISO 100Focal length:23mmTamron 17-50mm RandiA Edit:Rettet opp bilde 1 en tanke. Endret 1. august 2008 av RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I det siste bildet synes jeg du har fått en fin kontrast mellom kunsten og blomstene. Der er ikke sollyset så sjenerende heller. Det midterste kunne ha fungert hvis ikke gulfargen hadde blitt helt utbrent. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fikk ganske mye mer ut av disse enn de du kom med i går. Vet ikke om det bare er meg, eller om jeg blir lurt av vinkelen du har i forhold til huset, men burde det bildet vært rettet opp litt? Iallefall er det mye fint å legge øynene på, og det er egentlig ingen av de forskjellige motivene på bildet som kriger om oppmerksomheten. Det er så rolig og behagelig at jeg kan ta meg tid til å på detaljene uten å stresse noe. Bilde 2 synes jeg var kanskje det kuleste, selv om gulfargen er litt utbrent. Vet ikke helt hvorfor jeg liker det, for kunsten er jo abstrakt som noe annet, og slikt forstår jeg meg ikke på. Uansett så synes jeg det funker fint. I bilde 3 har du som nevnt ovenfor meg en fin kontrast mellom den abstrakte, litt kaotiske kunsten, og den enkle skjønnheten i blomster. Fine bilder! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Takker for grei respons. (Og bjornast, jeg rettet opp det første bildet en ørliten tanke, har rettet litt frem og tilbake på det, for det var flere linjer å forholde seg til, tror dette er det nærmeste rett jeg kommer.) RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg synes ikke utbrentheten i det gule bildet er noe forstyrrende. Til det er den for lite dominerende. Men det trenger å jobbes med utsnittet der. Jeg mener du kan få noe bedre ut av det. Det første bildet oppfatter jeg som noe helt annet. Jeg hadde gjerne kjøpt inn det bildet som illustrasjon til en artikkel fra det nabolaget, hvis det er et spesielt sted som Søragatå i Skudenes. Jeg liker altså de journalistiske kvalitetene. Det siste bildet fortoner seg bare som et salig rot for meg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Takk skal du ha,PMnormal ...ja, ville gjerne hatt et bedre utsnitt på bilde 2, men det var det jeg hadde fått med meg...skulle hatt hele kunstverket med ut mot høyre..(men det ble nok vel mye venting for de to venninnene jeg var sammen med på grunn av all min fotografering :!: ). Jasså...ble det siste bildet rot i dine øyne..men det er da fine, avstemte farger... RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Joda, men det ble i overkant mye for meg. Hadde bildet vært særere så hadde det nok fungert, men jeg ser bildet som en presentasjon av andres kunst. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Joda, men det ble i overkant mye for meg. Hadde bildet vært særere så hadde det nok fungert, men jeg ser bildet som en presentasjon av andres kunst. Se på de søte blomstene da, PMnormal (Cosmos bipinnatus) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå