Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg var ute å spaserte her en dag. Jeg la merke til en rovfugl som satt på en topp og selvfølgelig måtte jeg prøve å fotografere den. Ble litt overrasket da jeg forstørret meg inn i bildet og oppdaget den lille også. Bildet er ikke sælig bra, langt hold, 300mm og håndholdt er ingen god kombinasjon. Også en kraftig crop, USM, kontrast osv. Jeg kunne trengt noen tips om hva det er slags rovfugl. Vet at det er fjellvåk i området, er dette en sånn? Jeg vet at det er mange som kan fugler her inne. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Mye CA, men alikevel et flott motiv. Jeg klarer ikke å se om det er bytte og byttedyr, eller om det er barn og forelder. Er det førstnevnte syns jeg det var litt kult. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Nei det vet ikke jeg heller. Men den (rovfuglen) flytta seg til en annen topp. Og på det ene bildet derfra er den lille også tilstede. Lenke til kommentar
nree Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg synst bildet ble noe fargeløst og kaldt, i tillegg synst ble det litt mye himmel i bildet. Laget det jeg synst ble en forbedring i photoshop Endringer: - Levels - Kontrast - Saturation Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kunne ikke du fjerne en del av CA? Eller er det bare RAW-plugginen + RAW bilde som kan gjøre det? - Er ikke dreven PhotoShop fyr. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg klarer ikke fjerne sånt nei. Den versjonen som er lagt ut av Goggen90 er faktisk mere riktig er jeg enig i. Takk for kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå