AvidGamer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Å herregud dette ser bra ut! Awwwooooohhh!!! http://vodpod.com/watch/912022-the-wolf-man-trailer http://www.imdb.com/title/tt0780653/ Endret 1. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg gleder meg Filmen ser drit bra ut Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg elsket originalen fra 1941, men det ser ut som om de forandrer historien noe veldig på remaken Men jeg håper på det beste. Endret 1. august 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg og synes originalen er meget bra. Denne filmen her kan gå begge veier, men tror aldri den greier å leve opp til originalen når det gjelder "sjarm" og atmosfære.. Men den skal absolutt sees! Kommer altfor få varulvfilmer for tiden.. Synes Universal skulle vende tilbake til røttene og lage mer skrekk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Traileren varte bare en kort stund, men det er mer enn lenge nok til å se at dette ikke har noen særlig sammenheng med originalen den liksom er basert på. Men så lenge effektene er bra driter vel fjortisene i en gammel film fra 40-tallet, så de blir nok å tjene penger likevel. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes den later til å ha mer til felles med originalen enn alle andre varulvfilmer som har kommet siden den tid til sammen i hvertfall.. Er tydelig at det er originalen de lager en "remake" av... Uansett er jeg meget skeptisk.. Men jeg kan ta feil! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jojo, den blir nok bedre enn de fleste nyere varulvfilmer, og som film blir den kanskje bra. Fikk bare på følelsen denne er en ren varulvfilm med spesialeffekter i fokus. Originalen handler på mange måter faktisk ikke om varulven i det hele tatt. Lenke til kommentar
My War Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Syntes denne filmen ser herlig ut jeg. Jeg har alltid likt mer klassiske skrekk filmer, traileren var også kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå