carenevo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 jeg er et dyr som er blitt til en gud. masse vilje. blind. sannsiger. våken . svært våken. dyp dyp søvn. verden er å sove. dyp dyp søvn. verden er å være våken. svært svært våken. å drømme er verden og det er altid fornuft i galskapen. lommelykt.mp3 Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette falt ikke helt i smak for min del. Med en gang jeg åpnet den trodde jeg det var en midi fil som ble spilt av. Ble og litt for mye gjentagning. Men jobb videre med det så tror jeg det kan bli stemmningsfullt og bra. Mvh. Erlend Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette falt ikke helt i smak for min del. Med en gang jeg åpnet den trodde jeg det var en midi fil som ble spilt av. Ble og litt for mye gjentagning. Men jobb videre med det så tror jeg det kan bli stemmningsfullt og bra. Mvh. Erlend Enig med Erlend, det låter veldig "midi". Det melodiske er fint nok synes jeg, men du kunne trengt noen mer interessante lyder. Tror dette kunne blitt ganske kult om det hadde blitt spilt med ordentlige instrumenter, pluss et skikkelig trommespor. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det negativt at det låter "MIDI"? Vitner det kanhende om en slags uferdighet ved musikken? Musikken til Final Fantasy VII som jeg har på CD låter også ganske MIDI, men det er glimrende musikk likevel. Jeg forstår uansett kritikken mot denne type lyd, fordi det virker så billig, på en måte. Fin melodi på denne låta, repetisjonen gjorde meg ingenting. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det negativt at det låter "MIDI"? Ikke nødvendigvis, det avhenger av hva man prøver å oppnå. Personlig dreiv jeg og komponerte rene MIDI-låter omtrent hele nittitallet på Roland MT-32, Roland SC-7 og Roland SC-88 Pro, så jeg er ganske mett av "MIDI"-lyden, kan man si Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde nok vært greiere å vite hva vi skulle kommentere hvis trådstarter kunne gitt litt mer bakgrunnsinformasjon angående låten om hva han/hun prøvde på. Hva han/hun selv likte og mislikte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Syns det var noe fengende ved stykket, det har gått på repeat her flere ganger. Men mer bakgrunnsinfo hadde ikke vært å forakte, nei. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fortsett å lage musikk Carenevo. Men du må bare legge mer å mer til i stykkene. Helt til alt blir vanvittig kompleks det er veldig viktig!!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Veldig bra, midi aktig lyd trenger ikke være noe negativt, bare se på SMK. TS's melodi har potensiale, absolutt, men legg til meg og gjør den mer kompleks som Grinchen sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå