Gjest me :( Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 snakker med henne nå, hun sier: hm... er sånn at hvis jeg er sammen med en jeg merker jeg liker godt(kjærestemåte) er det liksom en annen følelse enn jeg hadde med deg... er klar over at vi bare har vært sammen to ganger, men pleier å merker det ganske så fort... selv om jeg gjerne vil hadde jeg ikke klart å få følelser for deg på den måten... da tenker jeg ikke det er vits i å prøve mer heller... og tenkte at det var bedre å si det til deg nå enn å vente tenkte du kanskje følte det samme.. og jeg er lei for at jeg må si dette og sånt....synes ikke det er noe gøy...skulle ønske det var annerledes... og vet også at jeg er flink til å kanskje gi folk følelSEN av at jeg liker de kjeeeeempegodt... har hørt det før og skulle ønske jeg ikke var sånn, beklager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Sånn er det bare..kan ikke tvinge jenta til å bli forelsket i deg uansett hvor mye du skulle ønske. Det kommer nok flere din vei. Hun skal ha props for at hun er så ærlig som hun er. Var sikkert ikke lett for henne å gi den beskjeden til deg heller, hun er sikkert trist for at det ble sånn. Endret 31. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå