Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hjelp, meget forvirret.

Gjest Guest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_forvirret_*

hei, for en stund tilbake kontaktet en jente jeg ikke kjente meg over nett. hun hadde sett meg ett sted og sa jeg var kjekk.

vi chattet MYE på msn i nesten en uke før vi bestemmte oss for og møtes.

hun sa hun ville bli bedre kjent med meg og forhåpentligvis mer og.

skal si det som det er : jeg har ikke hatt dame før eller vært på date. men det at hun kontaktet meg og sa hun likte meg fikk meg til og føle meget sterkt om henne (jeg liker ikke meg selv en gang)

vi møttes, pratet en del men ikke mer enn det.

etter dette ble det litt stille i ett par dager ettersom hun ble syk. jeg fikk følelsen av at jeg måtte ta ansvaret og kontakte henne for at det skulle bli noen samtaler.

Ett par dager etter gikk hun med på og møtes igjen, vi gikk en lang tur og pratet en del om litt av hvert.

samme som første gang: ikke noe mer enn det.

dette er 2 dager siden, i går ville jeg møtes igjen men hun hadde ikke tid sa hun.

i dag spurte jeg igjen og heller ikke tid.

Men så, så får jeg denne meldingen tilbake:" har ikke tid... du.. hva er det mellom oss egentlig?"

jeg kjenner det stikker inni meg og svarer"jeg vet ikke egentlig, syntes bare det er en fantastisk person og være sammen med."

hun kommer da med ting som "bare være venner, føler ikke noe mer. . . føler du det samme?"

jeg er da ikke sikker på hva jeg skal si og sier det så, at jeg ikke er sikker.

så nå sitter jeg her da,helt alene med 1000 spørsmål.

bare lyst til og legge meg ned og dø her nå :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres vel egentlig ut som hun har sagt rett ut hva hun føler, og at du kanskje bare må godta det. Du kan jo fortsette å treffe henne som venner, eller du kan la være hvis det blir vanskelig for deg. Et alternativ til er jo å gjøre alt i din makt for å "win her over". Men det spørs om du er villig til å bruke mye energi på det, og det kan hende hun bare hadde følt seg veldig ukomfortabel av noe slikt.

Lenke til kommentar

Hvis du velger å fortsette å treffe henne nå, så vil du da bare ødelegge deg selv.

Når du har begynt å få følelser for noen som ikke har de samme følelsene tilbake, så blir du i alle fall ikke kvitt følelsene av å fortsette å treffe henne.

Anbefaler deg å kuttet ut før det bygger seg opp noe mer.

Lenke til kommentar

Føler jeg hører om dette oftere og oftere for tiden... Føler kraftig med deg trådstarter.

"La oss bare være venner." ER DET FAEN MULIG.

Foreslår du kutter all kontakt med henne, du fortjener bedre, vær IGNORE og om hun er interessert fremdeles bare driter du i henne. Om hun virkelig vil ta det et steg videre og være kjæresten din f.eks. får hun værsågod si ifra. Du skal ikke være nødt til å gjette deg frem til noe, eller spille leken på hennes premisser.

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar

Bli med på det..å være venner..så møter du henne som "venN" et par ganger, også kanskje det blir mer?

Eller så kan du si hva du føler, kanskje hun faller får det?

Skjønner helt seriøst hvordan du har det, hatt det sånn mange ganger selv..

Det gjør utorlig vondt, men jeg synes du burde bare gå frem å si hva du føler..

Hvis hun ikke godtar det, si at dere kanskje kan møtes som venner bare?

Du gjorde en ganske så stor feil forresten, den andre gangen dere møtes..da skulle du kanskje ha kysset henne? Det hadde vært utorlig bra gjort, altså..hun hadde skjønt at du vil ha henne som kjæreste og ikke bare venn :)

Men som sagt, si hva du føler..eller bare si at dere skal være venner, møte hverandre? og da må du gå frem, kysse henne :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Føler jeg hører om dette oftere og oftere for tiden... Føler kraftig med deg trådstarter.

Foreslår du kutter all kontakt med henne, du fortjener bedre, vær IGNORE og om hun er interessert fremdeles bare driter du i henne. Om hun virkelig vil ta det et steg videre og være kjæresten din f.eks. får hun værsågod si ifra. Du skal ikke være nødt til å gjette deg frem til noe, eller spille leken på hennes premisser.

Vel, det er enkelt å si...

Skjønner at gutten som startet tråden ikke tåler tanken på å bare kutte all kontakt med henne. Det er rett og slett umulig får han hvis han er forelsket i den jenta..Det er utorlig vanskelig. Har selv opplevd noe lignende..Og jeg ga meg ikke..

Ja, jeg er enig at han fortjener bedre hvis hun sier noe sånt, men kanskje hu selv ikke er klar over hva hun sier? Kanskje hun synes at gutten ventet får lenge på å kysse henne osv, det får henne til å tro at det aldri kommer til å skje noe..

Synes han skal møte henne igjen på en eller ann måte og bare kysse henne..eller si hva han føler der og da...får å se hvordan hun reagerer :)

Stå på, ikke gi opp..møt henne..si hva du føler..eller bare drit i henne, selv om jeg VET der er umulig å gjøre får deg akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Gjest Meg igjen. .

Tror jeg skal prøve og snakke litt med henne på msn om hun er på senere i kveld.

prate litt om hva hun egentlig føler,for så og prøve og treffe henne i morgen om hun kan. se en film eller noe.

tror ikke jeg vil bryte kontakten med det første(kommer jo ann på hva hun sier og da) men vil heller møte, og ha det koselig forhåpentligvis.

Passer utrolig dårlig nå dette her ettersom jeg drar 1 uke på ferie på lørdagen. =/

Lenke til kommentar

Herregud, har man ikke lov å si at man "bare vil være venner" nå plutselig? Og om han kutter all kontakt med henne kommer hun iallfall ikke til å "værsågod si at hun vil være kjæresten hans". Hvordan skal hun vite at han vil noe mer når han ikke gir noe som helst inntrykk av det? Hun kan da heller ikke/skal heller ikke være nødt til å gjette seg til noe..

Kan du ikke bare si det som det er? Send henne en flørtemelding, eller noe "dirty" liksom. Eller rett og slett bare: Skal vi kline en dag? Haha, den kan jo bli godt mottatt den. Kjenner ikke jenten..

Har du selv noengang skrevet det der til ei jente som nettopp har sagt hun bare vil være venner?

Lenke til kommentar
Herregud, har man ikke lov å si at man "bare vil være venner" nå plutselig? Og om han kutter all kontakt med henne kommer hun iallfall ikke til å "værsågod si at hun vil være kjæresten hans". Hvordan skal hun vite at han vil noe mer når han ikke gir noe som helst inntrykk av det? Hun kan da heller ikke/skal heller ikke være nødt til å gjette seg til noe..

Jeg skjønner heller ikke hva hun har gjort som er så forferdelig galt. Man kan tross alt ikke styre følelsene sine. Virker som mange ikke klarer å innse at den andre parten faktisk ikke er int. selv om det blir gitt klare signaler.

Lenke til kommentar

Du gikk rett i den beryktede vennefella, gutten. Det betyr at dama alltid vil se på deg som en venn og aldri noe potensiellt mere. Jenter greier å skille mellom guttevenner og guttekjæreste-emner på en måte vi aldri vil forstå.

Du var ikke nok "frampå" når hun var interessert i mere, og bare en sånn snill kosegutt som hun liker å prate med. Da blir det nok sånn heretter. Har gått på den flere ganger selv også.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare si det som det er? Send henne en flørtemelding, eller noe "dirty" liksom. Eller rett og slett bare: Skal vi kline en dag? Haha, den kan jo bli godt mottatt den. Kjenner ikke jenten..

Har du selv noengang skrevet det der til ei jente som nettopp har sagt hun bare vil være venner?

Det har jeg faktisk :) Og hun ble ikke med på det. Men noen dager senere spurte jeg om hun ville komme bort, som en venn, og da skjedde det likevel^^

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Gjest meg, igjeeen

fikk en melding nå som som spurte hva jeg drev med,

sa sanheten.jeg sitter og ser på tv.

svar: okei..

skal snakke med henne i kveld og få oppklarte ett par ting.

noe jeg bør tenke på, si, spørre om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...