HarBer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har en Pace tuner frå Viasat. Med 160Gb harddisk. Når eg lagrer på den lurte eg på om det går å flytte over til ein pc det som er på harddisken. Og om det går å forandre til ein større harddisk. Ka type fil-format det blir lagret i. Tuneren er en Pace TDS460NV Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har en Pace tuner frå Viasat. Med 160Gb harddisk. Når eg lagrer på den lurte eg på om det går å flytte over til ein pc det som er på harddisken. Og om det går å forandre til ein større harddisk. Ka type fil-format det blir lagret i. Tuneren er en Pace TDS460NV Det er ikke mulig. Det er flere årsaker til dette. Filsystemet er ukjent og opptakene ligger kryptert på harddisken. Smartkortet må benyttes ved avspilling. Trolig er selve filformatet også kryptert. Om det er mulig å bytte til større harddisk er jeg usikker på. Det skal gå på Sky sine bokser i England som benytter samme PVR system som Viasat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå