deum Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 hei hei. Jeg har nå funnet ut at det er på tide med en Reinstalasjon av pc en min. Men jeg lurer på om jeg skal instalere vista eller xp`? har hatt xp på pc en min fram til nå, å må si jeg er veldig fornøyd. Det jeg bruker pc en min til mest er spill og jobb, med jobb mener jeg config, word dokumenter ol. Kom gjerne med synspunkter her folkens:) Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde personlig valgt Vista, ikke noe tvil om det. Men, det spørs veldig på hva slags maskin du skal installere OS'et på. Ingen vits å installere Vista på en gammel maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 XP uten tvil (Hvis du spiller mye). Ellers er Vista helt greit... Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvis du har en ny maskin så kan du jo sjekke om det finnes gode drivere til maskinvaren (både den eksterne og interne) du bruker. Isåfall kan Vista være verdt et forsøk. Men jeg ville nok godt for XP om jeg var deg. Hvis man laster ned XP-innstallasjoner som TinyXP så får man et enda mere stabilt og lettere system enn vanlig XP også. Fjernet mye drit og man kan innstallere det uten WMP og IE. Lenke til kommentar
deum Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 takker for svar folken:) jeg tror jeg skal gå for xp denne gangen også, men skal gi vista et forsøk en gang også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 XP uten tvil (Hvis du spiller mye). Ellers er Vista helt greit... Vista og XP er nå så og si like raske når det gjelder spill. Dette er bare en myte nå... som bør forsvinne. Har du 2GB eller mer, gå for Vista. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det finnes jo XP for 64 bits også, for å utnytte mer minne, mener jeg Selv tror jeg at jeg går for XP. Har noen "gamle" spill som jeg liker å trekke fram en gang i blant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå