Nesevis Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skjønner ingenting! I artikkelen om denne telefonen står det at det bare er å åpne TomTom Navigator og så er man i gang. Programmet finner tydeligvis ikke GPS'en min. "Ingen GPS-enhet!" er den fine beskjeden som står nederst i navigasjons-bildet! Har lett og lest og gransket alt av info jeg finner om GPS på denne telefonen, men skjønner ikke hva som kan være galt.. HELP ME! =) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hei, Det kan ta litt tid før TomTom finner GPS-enheten. Vent et minutt og se hva som skjer. Ingenting? Gå inn i innstillingene på TomTom og velg GPS-enheten din. -s Lenke til kommentar
Nesevis Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tror jeg satt 30 minutter ute og ventet i går kveld.. Og jeg har valgt den innebygde mottakeren i Navigator.. Desverre skjer det ingenting.. =( EDIT:Typo Endret 31. juli 2008 av Nesevis Lenke til kommentar
Nesevis Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Fikk ordnet det. Måtte resette hele møkka på nytt og legge inn noen drivere til sirfstarIII.. Snodig at det skulle vært slik. Har rapportert det til HTC i tilfelle det skulle dukke opp flere med problemer.. Takk for det ene svaret =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå