Akrabra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har nå for tida fått en crazy rpg periode og litt hack and slash også. Lurer på om noen har ideer til typiske rpg spill jeg burde få spilt. Sålangt har jeg diablo 2,sacred og divine divinty Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har nå for tida fått en crazy rpg periode og litt hack and slash også.Lurer på om noen har ideer til typiske rpg spill jeg burde få spilt. Sålangt har jeg diablo 2,sacred og divine divinty Titan Quest Gold anbefaler jeg. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kan som Khogn anbefale Titan quest med immortal throne. Det burde holde deg opptatt til Diablo 3 kommer. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Neverwinter Nights serien passer vel fint inn her. Bør test ut dem om du ikke allerede har. Ellers er Temple of Elemental Evil meget bra. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Silver, Silverfall, Sacred+ & Underworld, Legend: Hand of God... Det er noen forslag. Tror bare du må prøve deg frem og se hva du liker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Takker for alle forslag sålangt, keep em coming:) Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Titan Quest + Expansion /Signed på den! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Lionheart. Begynner å bli litt gammelt, men er meget interessant likevel. Det foregår i en alternativ Europa for en del hundre år siden, så du kan måte DaVinci og flere andre kjente folk. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 hvor heftig er underworld expansion til sacred egentlig?=) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Mye av det samme. Likte du Sacred ilker du nok Underworld også, men likte du ikke Sacred er det nok liten vits å prøvd Underworld. Du har forresten fått med deg at Sacred 2 kommer ganske snart? Gleder meg voldsomt til det spillet der. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 hehe yes fått med meg det:) er ganske så gira, men syns det er unødvendig og lage en xbox versjon av spillet også. Og ja jeg elsker Sacred, liker det mer enn diablo 2, selv om det også er helt der oppe:) geniale spill begge 2. men da skaffe jeg meg underworld og titan quest er på vei! Lenke til kommentar
Putrescine Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 For å si det sånn... Så er "Sacred +" rimelig full av bugs Vet ikke om du har kommet borti Insta-KO buggen med Skeleton mages og lifeleech men uansett. Skaffer du deg Underworld tilleggspakken og laster ned patch 2.28 så er mange av de irriterende bugsa borte, pluss at det er mye nytt, og da en helt ny verden også. Jeg vil absolutt si at Underworld tilleggspakken er ett must hvis du har sacred fra før av Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Skulle ønske man kunne spille Sacred i annet enn 800x600 (?) Ser helt forferdelig ut med 1680x1050 widescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå