Zeph Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Eg har ein PC eg gjerne skulle hatt tilgang til fleire utganger på. Det er ein Dell Inspiron 1720. Den har ein multiutgang i form av 7-pin S-video som eg i følge manualen kan hente litt forskjellig ut av. Det eg er mest interessert i er digitallyd sidan lydkortet er el crap og ein komponentutgang for å kople til LCD-TV. Nokon som veit kvar eg kan få tak i dette, eventuelt kva typen kabel kalles? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 HDMI kan du også bruke som lydutgang. evt. kjøp PCMCIA lydkort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Har ikkje HDMI. Har kun den utgangen og ein D-Sub-utgang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Bring My Post Up. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 pcmcia eller usb lydkort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Blir ein ekstra dings med USB, har leitt litt etter PCMCIA, men ikkje funnet anna enn nokre til 5-6000. Veit du kvar ein får kjøpt sånne Core2dou? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå