Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Heisann. Jeg er 16 år, og vil bli politi, når den tiden kommer. Jeg driver med sykling aktivt, og har ganske god fysikk. Er det da nødvendig med kampsport for å bli politi? Altså kunne hevde seg i nærkamp, hvis nødvendig, osv... Takker for svar Lenke til kommentar
Endre Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Politiet har sine grep og teknikker. Det du trenger lærer du nok på politihøyskolen. De fysiske opptakskravene antar jeg du vet? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Politiet har sine grep og teknikker. Det du trenger lærer du nok på politihøyskolen. De fysiske opptakskravene antar jeg du vet? Ja. Har lest opptakskravene. Så da er jo det greit. Men det kan være nyttig med Karate, eller lignende? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Krav Maga vil nok gi deg fordeler, men tviler på du kommer til å trenge noe særlig med avansert kampsporterfaring. Du lærer nok det meste du trenger å kunne på skolen. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror ikke du får noe spesiell kred for det. Viktigere at du dekker de fysiske kravene på en god måte, på den måten kan nok karate være god trening for hele kroppen. Ellers har vi en egen tråd for dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888401 Politistudent kan kanskje svare deg bedre som har erfaring med dette. Jeg synser bare. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Tror ikke du får noe spesiell kred for det. Viktigere at du dekker de fysiske kravene på en god måte, på den måten kan nok karate være god trening for hele kroppen. Ellers har vi en egen tråd for dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888401 Politistudent kan kanskje svare deg bedre som har erfaring med dette. Jeg synser bare. Ok. Takk Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Heisann. Jeg er 16 år, og vil bli politi, når den tiden kommer.Jeg driver med sykling aktivt, og har ganske god fysikk. Er det da nødvendig med kampsport for å bli politi? Altså kunne hevde seg i nærkamp, hvis nødvendig, osv... Takker for svar Jeg trodde det viktigste nå var å snakke seg ut av ting. Få folk til å overgi seg frivillig og at de gleder seg over det i tillegg......... Endret 31. juli 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg trodde det viktigste nå var å snakke seg ut av ting. Få folk til å overgi seg frivillig og at de gleder seg over det i tillegg......... Det er ikke alle som driver med karate som denger ned folk sånn helt uten videre Så lenge man er en oppegående person og andre krav blir bestått, så er det sikkert ikke noe minus at man kan litt sånne ting. Men det kreves ikke, langt ifra. Jeg kjenner en del "purketryner" og ikke en eneste av de har drevet med noe som ligner kampsport før de søkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå