Joachim_F Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Skytespillene Battlefield Heroes og Command & Conquer: Tiberium har blitt utsatt. Les mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Damn! Og jeg some gledet meg sånn til BF:H Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Battlefield heroes har jeg gledet meg lenge til.. Men CnC: Tiberium... Er det en slags oppfølgert til Renegade? Multiplayer renegade var jo skamfett, men var vel 3 servere oppe eller noe.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Usj, eg har lyst på Renegade-oppfølgar. 3 servere? I dag er det sikkert rundt 20 stykk oppe som er i bruk og 40-50 utan folk på. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 næhei =( gledet meg sånn til bf:h men er c&c tiberium oppfølger til renegade? Lenke til kommentar
SarX Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) IGN.com Published by: Electronic Arts Developed by: EA Los Angeles Release Date: TBA 2009 Set in the Command & Conquer universe, Tiberium is a squad-based action game where Ricardo Vega leads a crew of soldiers, with the player right there on the frontlines. Genre: Shooter Local Play: 2 Co-Op Available On: PC, Xbox 360, PlayStation 3 Så lang jeg kan forstå så er det samme type spill som Renegade, men ikke en oppfølger. Endret 31. juli 2008 av SarX Lenke til kommentar
sewelol Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 huff:( hadde gleda meg til lange sommerkvelder me Heroes Lenke til kommentar
black-light Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) jeg har beta Endret 25. august 2008 av black-light Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Usj, eg har lyst på Renegade-oppfølgar. 3 servere? I dag er det sikkert rundt 20 stykk oppe som er i bruk og 40-50 utan folk på. Det var vel 3 servere som kjørte gode maprotations, gode stats mods, og hadde aktive admins. Lå vel rundt 50. plass global før renegaden min klikka.. Håper Tiberium satser på en perfeksjonert version av renegade systemet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 EA utsetter spill, er dette DEN EA eller er det et nytt selskap som blir forkortet akkurat identisk med DEN EA? Når begynte EA å utsette spill, deres taktikk er jo å spy ut spill som er halvferdige og heller gi ut 20000000 patcher for å få et ferdig spill etter kanskje 2 år etter release. Nei nå tror jeg paven koser seg i Vatikanet (med seg selv) og Djevelen selv har snøballkrig med demonene sine. EA har utsatt ikke bare 1 men 2 spill. Verdens ende har kommet. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 "Den som venter på no godt får ældri vente lenge nok" sa fattern til meg når jeg var liten Men hadde gledet meg til å spille dette i ferien ... noen som vet om det blir en åpen beta? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Usj, eg har lyst på Renegade-oppfølgar. 3 servere? I dag er det sikkert rundt 20 stykk oppe som er i bruk og 40-50 utan folk på. Det var vel 3 servere som kjørte gode maprotations, gode stats mods, og hadde aktive admins. Lå vel rundt 50. plass global før renegaden min klikka.. Håper Tiberium satser på en perfeksjonert version av renegade systemet. Er det GSA, WOL eller begge du tenker på? Kva ladder var det forresten du var på 50. plass på? Eg spelte 99.7% på GSA, så ranking på WOL brydde eg meg fint lite om, ikkje at det er noko å måle etter uansett. Skal ein finne dei beste spelarane måtte ein ha sett på clanwars.cc-spelarane når det var på topp. Klar over at det ikkje er ein Renegade-oppfølgar, hadde neppe vore noko sjakktrekk å reklamert med det mtp. kor stor suksess Renegade var. Det er likevel det andre FPS-spelet i C&C-serien, så eg kaller det ein oppfølgar. Endret 1. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Zeph: Husker ikke hvilken ladder det var. Men mener det var en global ladder som var på en av de store serverene... Om det blir noe lignende gameplay som Renegade så er jeg i ekstase! Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde gledet meg til BF:Heroes men er jo bra de ikke spyr ut halvferdige spill sån som de har gjort en million ganger før. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 "Dette spillet skulle egentlig ha dukket opp om kort tid (på sensommeren), men har blitt utsatt til siste del av året." The lies, THE FILTHY LIES! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er vell hell den EA som utsetter pga finanskrisa i påvente att finanskrisa går over. Tror nok det er snak om samme EA, bear, men kanskje med en ny taktikk, hvis du tror att spilla blir bedre av denne situasjonen tror jeg du fortsatt kan drømme videre. EA = spill etter samlebåndsprinsippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg